توسط بخش خصوصی طراحی شد

نرم افزار رزرو تاکسی برای مسافران راه آهن

کد: 13950610108546100

http://goo.gl/ptD9cC

، تهران , (اخبار رسمی): روند افزایش کیفیت خدمت رسانی تاکسی های ویژه راه آهن توسط خودروهای مدرن و نو با سرمایه گذاری بخش خصوصی تسریع شده است.

نرم افزار رزرو تاکسی برای مسافران راه آهن

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ تیم نظارت ستادی سازمان تاکسیرانی به سرپرستی میثم مظفر مدیرعامل سازمان چهارمین جلسه نظارتی را به منطقه 16 اختصاص دادند. قرار گرفتن ایستگاه ویژه تاکسی راه آهن و پایانه ترمینال جنوب موجب اهمیت دوچندان این منطقه در حوزه تاکسیرانی شده است. بازدید راس ساعت 8 صبح از ایستگاه و پارکینگ جدید الاحداث تاکسی ها در راه آهن تهران آغاز شد. مظفر ضمن بازدید از دپوی تاکسی های ویژه راه آهن و تاکسی های مدرن تازه وارد شده برای خدمت رسانی در  این ایستگاه، تسریع در روند افزایش کیفیت خدمت رسانی را خواستار شد. ایستگاه تاکسی های خطوط شهرهای اقماری در ضلع جنوب میدان شوش، ایستگاه ویژه تاکسی پایانه ترمینال جنوب و پایانه های تاکسیرانی سترگ، رضویه و یادآوران مقاصد بعدی بازدید میدانی تیم نظارت ستادی سازمان تاکسیرانی با همراهی سلمانی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه بود.

با پایان بازدید از سطح منطقه، جلسه بررسی مسائل در دفتر شهردار منطقه آغاز شد. در ابتدای جلسه میثم مظفر؛ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ضمن تشکر از حضور شهردار منطقه، به حمایت مهندس میرزاقلی در تکمیل ساختمان ستادی سازمان تاکسیرانی در دوره مسوولیت بر سازمان عمران اشاره کرد و با توجه به سوابق اجرایی درخشان، ایشان را صاحب نظر در عرصه های مختلف شهری دانست. در ادامه مظفر به اهمیت ساماندهی میدان راه آهن اشاره کرد و گفت: میدان راه آهن به عنوان یک نقطه استراتژیک مورد توجه شهردار محترم تهران بوده و به دنبال یک تحول در ارایه خدمت به مسافران ورودی به تهران هستیم. وی سرمایه گذاری شرکت تاکسیرانی خصوصی آتیه تاکسی در ورود خودروهای مدرن هیوندا اکسنت به صورت خودرو مالکی را نقطه قوتی برای خدمات مناسب و در شان شهروندان برشمرد و از برنامه ریزی این شرکت برای راه اندازی سیستم رزرو تاکسی برای مسافران از مبدا خبر داد.

مدیرعامل سازمان سپس از همراهی مجموعه راه آهن و وزارت راه در اختصاص تسهیلات برای نوسازی و مدرن کردن تاکسی های راه آهن تشکر کرد و از شهردار منطقه خواست در برطرف کردن برخی مشکلات کوچک دپوی تاکسی های راه آهن کمک کند. خط کشی و نصب سرپناه مناسب برای تاکس های ویژه ترمینال جنوب، تکمیل طرح مسقف نمودن پایانه رضویه، سنگفرش شدن پایانه سترگ، بررسی کارشناسی و بازطراحی مجدد پایانه یادآوران و برنامه ریزی برای حذف تاکسی پیکان از سطح منطقه 16 دیگر درخواست های میثم مظفر بود.

در ادامه مهندس میرزاقلی؛ شهردار منطقه 16 ضمن تشکر از حضور مدیرعامل سازمان و تیم نظارت ستادی همراه، موارد درخواست شده را اجرایی دانست و دستور پیگیری و رفع نواقص مطروحه را صادر کرد.

میرزاقلی از اقبال مردم به استفاده از تاکسی در برابر خودروهای شخصی گفت در عین حال توجه به آموزش مباحث فرهنگی برای تاکسیرانان را یادآور شد و برخورد مناسب تاکسیرانان با شهروندان را لازمه اصلی این شغل برشمرد. شهردار منطقه شانزده در پایان یک درخواست از تاکسیرانی داشت و آن هم برخورد با تاکسی های غیرفعال و تاکسی هایی که در خدمت حمل و نقل شهر نیستند بود.

بخش انتهایی جلسه نظارت ستادی منطقه 16 در حوزه تاکسیرانی نیز به بررسی گزارش از وضعیت و فعالیت واحدهای کنترل و نظارت مستقر در منطقه و عملکرد شرکت در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اختصاص یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان تنها متولی امور تاکسیرانان در شهر تهران است.در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با بیش از 100 هزار تاکسیران و حدود 80 هزار تاکسی، 4.5 میلیون مسافر را روزانه جابجا می کند که سهم 22 درصدی از سفرهای حمل و نقل درون شهری را در 22 منطقه تاکسیرانی به خود اختصاص داده که با توجه به امکانات موجود رقم قابل توجهی است.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه