اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109174889

سرویس وب همگام ساز اپرا هک شد

کد: 13950611109174889

http://goo.gl/tRFhBp

، نیشابور , (اخبار رسمی): یکی از بزرگترین طعمه ها برای هکرها مرورگرها هستند.اما هک کردن سرویس همگام ساز آن ها به راحتی نمی باشد اما انگار اپرا این بار استثنا شده است.

سرویس وب همگام ساز اپرا هک شد

به گزارش سامانه همیاب 24، این شرکت به کاربرانش هشدار داده است که هک سیستم همگام سازی ممکن است به هکر ها اجازه دهد تا به اطلاعات ورودی شما دسترسی یابند. در حالی که شاید به نظر می رسد همگی رمز های عبور شما در امان هستند (به عنوان مثال همگی رمز های عبور همگام شده کد گذاری شده اند). اپرا درباره ی این موضوع ریسک نمی کند. این شرکت تمامی رمز های عبور حساب های کاربری را بازنشانی می کند . به شما نیز توصیه می کند تا تمامی رمز های عبوری را که در سایت های شخص ثالث وارد کرده اید عوض کنید تا در امان بمانید.

اپرا البته به این موضوع اشاره کرده است که این حمله همه ی 350 میلیون کاربرش را دربر نخواهد گرفت و حتی بیشتر افراد از قابلیت همگام سازی استفاده نمی کنند. هر چند این حمله تقریبا 1٫7 میلیون کاربر فعال را در حالت خطرناک باقی می گذارد و آن ها را در ریسک قرار می دهد. و همچنین به نظر می رسد کاربران غیر فعالی نیز وجود دارند که رمز های عبور مهم خود را ذخیره می کنند. واقعا جای تعجب است که یک حفره ی امنیتی این چنین ضرر هایی را به بار می آورد. اما این چنین اخباری مطمئنا باب میل اپرا نیستند چون امکان دارد در فروش این شرکت به یکی از غول های امنیتی چین خدشه وارد کند و فروش را به هم بزند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]