اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109445406

در نشست مشترک مدیران عامل بانک ها به میزبانی بانک کشاورزی

موضوعات قانون بانکداری تشریح شد

کد: 13950611109445406

http://goo.gl/CtQzcX

، تهران , (اخبار رسمی): نشست مشترک مدیران عامل بانک ها با هدف بررسی برخی مسائل نظام بانکی و همچنین تشریح برخی موضوعات درباره قانون بانکداری روز چهارشنبه دهم شهریورماه به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد.

نشست مدیران عامل بانک ها

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در این نشست که مرتضی شهید زاده مدیرعامل این بانک، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، سید ناصر موسوی نایب رئیس اول، احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون و علی اسماعیلی دبیر این کمیسیون همچنین کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی و اعضای هیئت مدیره بانک ها حضور داشتند؛ مسائل نظام بانکی کشور به ویژه در حوزه مطالبات معوق، املاک تملیکی و رفع موانع تولید مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این نشست مرتضی شهیدزاده، مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن ارائه راهکارهایی درباره موضوعات مطروحه در جلسه، به تشریح اقدامات موثر بانک کشاورزی در زمینه حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط که مورد تاکید کارگروه اقتصاد مقاومتی است پرداخت.

این گزارش می افزاید، در ادامه این نشست ، بحث و تبادل نظر و تشریح موضوعات درباره قانون بانکداری، املاک تملیکی و مازاد و.... انجام شد و نمایندگان بانک ها نیز به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند و مقرر شد مدیرعامل بانک ملی به نمایندگی از بانک های دولتی و مدیرعامل بانک پارسیان به نمایندگی از بانک های خصوصی به جمع بندی مباحث بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه