اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109460028

متخصصان بین‌المللی درکنفرانس انجمن هوافضا

کد: 13950611109460028

http://goo.gl/ATwxT1

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضای ایران از پی‌گیری‌ها برای حضور پررنگ کشورهای مطرح در این کنفرانس طی روزهای سوم تا پنجم اسفندماه امسال در دانشگاه‌ صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد.

متخصصان بین‌المللی درکنفرانس انجمن هوافضا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ،حسن کریمی،دبیر شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هواو فضا با بیان اینکه مهم‌ترین رویداد فضایی کشور سالانه در قالب کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضا برگزار می‌شود،‌ اظهار کرد: دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی طی روزهای سوم تا پنجم اسفندماه میزبان شانزدهمین دوره از این کنفرانس بوده که البته دانشگاه خواجه نصیر، 10 سال پیش نیز میزبانی این کنفرانس را برعهده داشت.

دبیر شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هواو فضا افزود: امیدواریم با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، پژوهشگران دانشگاه‌ها، صنایع مختلف و مراکز تحقیقاتی در این کنفرانس، فعالیت‌های حوزه هوافضا ارتقاء یابد.

وی به زمینه‌های فعالیت این کنفرانس اشاره کرد و گفت: آیرودینامیک،‌ پیشرانش،‌ سازه‌های هوافضایی،‌ علوم و فناوری فضایی، دینامیک پرواز و کنترل و مدیریت صنایع هواو فضایی از جمله زمینه‌های فعالیت این کنفرانس بوده که البته هر کدام از این موارد دارای زیرمجموعه‌های تخصصی و متعددی نیز هستند که در این زمینه مقالاتی به زبان انگلیسی و به احتمال زیاد روسی نیز ارائه خواهد شد.

عضو هیات‌علمی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی افزود: در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی تخصصی مربوط به آموزش هوافضایی با شرکت مراکز صنعتی در نظر گرفته‌ایم که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را ارائه کنند.

کریمی ادامه داد: همچنین با توجه به فضای ایجاد شده در تلاش هستیم از محققان و متخصصان حوزه هوافضای کشورهای دیگر همچون روسیه، کانادا و کشورهای اروپایی نیز برای حضور در کارگاه‌های آموزشی تخصصی دعوت کنیم تا بخش بین‌الملل کنفرانس نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته به دلیل محدودیت‌ها، کشورهای دیگر استقبال چندانی از این کنفرانس نمی‌کردند؛ از این رو امیدواریم امسال با حضور کشورهای بنام، زمینه برای تبادلات و انجام توافقاتی در حوزه‌های تخصصی فراهم شود.

دبیر شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضا با بیان اینکه امیدواریم با حضور محققان داخلی و خارجی بتوانیم زمینه را برای بهره‌مندی دانشجویان فراهم کنیم،‌ گفت: دانشجویان با حضور در این کنفرانس علاوه بر آشنا شدن با شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توانند با صنعتگران و پژوهشگران ارتباطات علمی و پژوهشی برقرار کنند.

کریمی با بیان اینکه دبیرخانه کنفرانس در دانشکده هوافضا تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: ثبت نام و ارسال مقالات از حداکثر بیستم شهریورماه و یا اول مهرماه آغاز می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

هسته اولیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین توسی دانشکده مخابرات است که در محل فعلی دانشکده مهنسی برق دانشگاه تاسیس شده و در سال 1318 هجری شمسی اساس نامه آن به تصویب مجلس شورای ملی وقت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]