اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198550028

گسترش همکاری دانشگاه های خواجه نصیر و علوم انتظامی

کد: 13950921198550028

https://goo.gl/aY0Hex

، تهران , (اخبار رسمی): دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا به منظور گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

گسترش همکاری دانشگاه های خواجه نصیر و علوم انتظامی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، این توافق نامه همکاری به امضای 'علی خاکی صدیق' رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و سرتیپ دوم پاسدار 'لطفعلی بختیاری' رئیس دانشگاه علوم انتظامی امین رسید.
براساس تفاهم نامه منعقد شده، دو دانشگاه در زمینه همکاری های آموزشی، پژوهشی، فناوری مورد نیاز طرفین، جلب مشارکت بیشتر اعضای هیات علمی، محققان و دانشجویان، جذب نخبگان علمی، استفاده بهینه از ظرفیت های آموزشی، پژوهشی، فناوری و ایجاد ارتباط و هماهنگ تلاش خواهند کرد.
برگزاری دوره های آموزشی مشترک، تشکیل کارگاه های آموزشی مشترک، ایجاد تسهیلات لازم به منظور مشارکت فعالانه اندیشمندان و محققان در برنامه های علمی، تبادل تجربیات در برگزاری دوره ها، کارگاه های آموزشی کنفرانس ها و میزگردها و سخنرانی از دیگر موارد تفاهم در این همکاری مشترک بین دانشگاهی است.
روسای دانشگاه های صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و علوم انتظامی امین در این مراسم بر لزوم همکاری متقابل گروه های علمی متناظر و جذب و تبادل اساتید مورد نیاز، استفاده متقابل از اعضای هیات علمی و پژوهشگران از امکانات آموزشی، پژوهشی تاکید کردند.
همکاری در زمینه اطلاع رسانی، فعالیت های رایانه ای، تبادل اطلاعات علمی غیر طبقه بندی شده، همکاری متقابل در طراحی، برنامه ریزی، تصویب و اجرای رشته ها و یا گرایش های جدید آموزشی در مقاطع مختلف، تبادل اطلاعات کتابخانه ای و اسنادی جهت بهره برداری دانشجویان و استادان و انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی در حوزه تخصصی حمل و نقل و ترافیک از دیگر بندهای تفاهم نامه همکاری این دو دانشگاه به شمار می آید.
این دو دانشگاه در چارچوب این تفاهم نامه نسبت به استفاده متقابل، راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های طرفین، استفاده از نرم افزارها و بانک های اطلاعاتی یکدیگر، تبادل بین کتابخانه ای در زمینه کتب، نشریات، فیلم، لوح فشرده و اسناد موجود متعهد شدند.
مشارکت دادن نمایندگان طرفین در بازدیدهای علمی داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه ها، سمینار ها، همایش ها و میزگردهای مورد طرفین و معرفی موضوعات و حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه حمل و نقل و ترافیک از دیگر تعهدات این دو دانشگاه در قالب تفاهم نامه همکاری محسوب می شود.
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در این تفاهم نامه متعهد شد نسبت به طراحی، تدوین و برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی و تبادل اساتید برای تدریس دروس دوره دکتری مدیریت ایمنی ترافیک و کارشناسی ارشد رشته مهندسی امنیت فضای سایبر برابر سر فصل و برنامه های درسی برای دانشگاه علوم انتظامی امین اقدام کند.
مدت زمان اجرای این همکاری های مشترک، 5 سال تعیین شده است و دو دانشگاه می توانند در صورت نیاز و توافق، این مدت را تمدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

هسته اولیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین توسی دانشکده مخابرات است که در محل فعلی دانشکده مهنسی برق دانشگاه تاسیس شده و در سال 1318 هجری شمسی اساس نامه آن به تصویب مجلس شورای ملی وقت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش