اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110115811

بازدید معاون عملیات سازمان امداد و نجات از مناطق سیل‌زده مازندران

ادامه امدادرسانی ها در مناطق سیل زده

کد: 13950613110115811

http://goo.gl/vpx8rg

، تهران , (اخبار رسمی): معاون عملیات سازمان امداو نجات و جمعیت هلال هلال احمر از هماهنگی با برخی استان‌های برای امدادرسانی به مناطق سیل زده اخیر خبر داد.

ادامه امدادرسانی ها در مناطق سیل زده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر،شاهین فتحی ،معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به دنبال درگیر شدن استان های شمالی کشور با سیل و آبگرفتگی به منظور بررسی مناطق و روند امدادرسانی به هموطنان به استان مازندران رفت.
 فتحی  در بازدید از مناطق تحت تاثیر سیلاب در آمل و بابل است، گفت:  با وجود استمرار بارندگی ها، اما همنچنان امدادرسانی به هموطنان ادامه دارد و نهادهای متولی در حال تلاش برای اتصال برق و تلفن در مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی و طوفان است.
وی با اشاره به اینکه پس از بابل از مناطق سیل زده قائمشهر بازدی خواهد کرد، افزود: هم اکنون مسئولان هلال احمر با متولیان استانی هماهنگی لازم را برای ارائه خدمات لازم انجام داده و امدادرسانی ها همچنان ادامه دارد.
فتحی تاکید کرد: به علاوه با استان های معین مناطق متاثر از سیل و طوفان هماهنگ کرده ایم تا برای کمک احتمالی به مناطق تحت تاثیر سیل و طوفان آمادگی کامل داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]