اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110125811

رئیس جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

پرداخت 200 میلیارداعتبار به هلال‌احمر

کد: 13950613110125811

http://goo.gl/vpfh2t

، تهران , (اخبار رسمی): تا پایان شهریور از محل منابع عمومی 200 میلیارد تومان اعتبار به هلال‌احمر پرداخت می شود.

پرداخت 200 میلیارداعتبار به هلال‌احمر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر،امیرمحسن ضیائی،رئیس جمعیت هلال احمر در نخستین نشست فوق‌العاده مجمع عمومی جمعیت هلال احمر، با اعلام این خبر گفت: هدف از تشکیل این جلسه برگزاری انتخابات کمیسیون های مشورتی مجمع عمومی و بررسی و تصویب کلیات صورت‌های مالی و تفریغ بودجه 94 و همچنین تصویب بودجه سال 95 هلال احمر است.
وی با اشاره به اینکه بودجه 95 جمعیت پذیرفته شده و امیدواریم تا تامین منابع و تخصیص به خوبی انجام شود، اظهار کرد: هلال‌احمر همواره برای توسعه و افزایش کیفیت خدمات و آمادگی قطعا به منابع بیشتری نیاز داشته و با محدودیت منابع روبه‌رو بوده، اما در این زمینه همواره شرایط کلی کشور را در نظر داشته و تلاش کرده‌ایم تا از سایر محل‌ها و منابع اعتبارات خود را تامین کنیم.
دکتر ضیائی همچنین درباره انتخابات کمیسیون های مشورتی مجمع عمومی، گفت: این کمیسیون ها شامل برنامه های کلان جمعیت، برنامه و بودجه و آیین نامه است که اعضای آن تلاش دارند با برنامه ریزی بیشتر کمک کنند تا هلال احمر تخصصی تر فعالیت کند.
وی با تاکید بر اینکه تمرکز برنامه‌های امسال جمعیت آموزش مردم است، خاطرنشان کرد: علاوه بر حفظ آمادگی و پاسخگو بودن در حوادث، توسعه آموزش همگانی از کارکنان و امدادگران تا عموم مردم از مهمترین برنامه ها است و در این زمینه باید فعالیت بیشتری داشته باشیم.
وظیفه داریم اعتماد مردم را نسبت به سنت حسنه وقف همانند گذشته جلب کنیم
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه نقطه قوت جمعیت مردم و بهره‌مندی از ظرفیت های بزرگ مردمی چون داوطلبان و جوانان است، تصریح کرد: هیات‌های اجرایی و مجمع در جمعیت صاحب رای و تصمیم هستند و باید از مشارکت آنها بهره لازم را برد.
وی درباره احصاء و احیاء املاک جمعیت هلال‌احمر، تاکید کرد: اهمیت املاک جمعیت به عنوان یک امانت، از همه چیز بالاتر است و باید از آنها حفاظت کرد تا دیگران ترغیب شوند هرچه بیشتر اموال خود را در اختیار جمعیت قرار داده و بدانند از اموال آنها حمایت و حفاظت می‌شود؛ از این طریق می‌توان اعتماد مردم را نسبت به سنت حسنه وقف همانند گذشته جلب کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه