اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614111894889

نرم افزار ضدسرقت گوشی اندروید

کد: 13950614111894889

http://goo.gl/OFJqks

، نیشابور , (اخبار رسمی): امروز نرم افزاری را به شما معرفی خواهیم کردیم که کار اصلی آن وقتی است که گوشی و تبلت شما به سرقت رفته است و می توانید با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی اندروید،از مزایا و خدمات آن بهره مند شوید

نرم افزار ضدسرقت گوشی اندروید

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب24 با استفاده ازاین نرم افزارتمام اطلاعات گوشی سرقت شده را از راه دور پاک کنید یا به محض قراردادن سیم کارت جدید شماره آن را بدست بیاورید.

نرم افزار  ضد سرقت رایگان Avast Anti-theft
این نرم افزار بهترین ردیاب تلفن همراه  است که درردیابی  و نظارت بر داده های  گوشی سرقتی یا گم شده به شما کمک می کند.ویژگی های کارآمد این نرم افزار به شرح زیر است:

اس ام اس کنترل از راه دور یکی از ویژگی های ساخته شده در این نرم افزار ضد سرقت است. برای استفاده از این روش، برنامه ضد سرقت بایستی در دو دستگاه تلفن همراه و دستگاه هدف نصب شود.این فایل نصبی می تواند پنهان باشد.هنگام سرقت و به محض قراردادن سیم کارت جدید،شماره سیم کارت سارق به شماره دلخواه ما ارسال می شود. 
خاصیت فعال شدن پخش آژیر با صدای بلند و دارای  قابلیت تنظیم،اگر سارق بخواهد آن را خاموش کند صدا بلندتر شود. 

کنترل دستگاه موبایل سرقتی شما از طریق لینک : my.avast.com است.با ورود به پنل کاربری شما می توانید از  امکانات این نرم افزار مبتنی بر وب استفاده کنید.  

Anti_theft

با کمک  این پنل به راحتی می توانید  به هنگام سرقت موبایل خود،بر اطلاعات گوشی نطارت کنید.برای مثال با رفتن به بخش wipe اطلاعات مربوط مربوط به تماس ها، پیام کوتاه  و دیگر اطلاعات شخصی را از گوشی خود پاک کنید.

account_wipe

یافتن مکان  سارق با انتخاب گزینه Locate همانند شکل زیر:به این صورت که با انتخاب گزینه هر پنج دقیقه اطلاعات مربوط به مکان سارق به شما ارسال می شود.

اگر تاکنون این نرم افزار ضدسرقت را نصب نکردید می توانید با رفتن به لینک زیر آن را دریافت کنید:

app for remote stolen phone

چگونه مانع خرید و فروش موبایل سرقتی شویم؟با گرفتن استعلام کالا از طریق سامانه همیاب24 که بصورت کاملا رایگان انجام می شود، می توانند از سرقتی بودن یا نبودن  گوشی همراه آگاه شوند.همچنین خریداران با این کار خریدی امن و سالم داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح