اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112346113

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خبر داد

اجرای طرح مشترک امنیت در آرامستانها

کد: 13950614112346113

http://goo.gl/1GpGWN

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: طرح اقتدار و امنیت با مشارکت سپاه ناحیه کمیل و کلانتری طرق در آرامستان بهشت رضا(ع) برگزار شد.

اجرای طرح مشترک اقتدار و امنیت در آرامستانها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن کریمدادی در این خصوص بیان کرد: طرح اقتدار و امنیت با مشارکت ناحیه بسیج سپاه کمیل، کلانتری طرق و سازمان فردوس‌ها به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات و جرم در محیط اطراف و سطح آرامستان بهشت رضا (ع) به جهت تکریم ارباب رجوع و سالم‌سازی محیط پیرامونی برگزار شد.
وی افزود: در این رصد و پایش موارد محسوس و نامحسوس پیگیری شد که در پی آن 15 مورد وسیله نقلیه از نوع موتورسیکلت که فاقد مدارک شناسایی و سرقتی بود توقیف و کشف شد.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: همچنین در ادامه مقادیری مواد مخدر و سلاح سرد از اراذل و اوباش کشف و ضبط شد و 100 مورد تذکر به شهروندان به جهت توجیه، آگاه‌سازی و پیشگیری از وقوع جرم صورت پذیرفت.
کریمدادی خاطرنشان کرد: در کنار این مهم، موارد مکشوفه و ضبط شده برای رسیدگی به مرجع قضایی تحویل داده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه