اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112525811

دستیار ویژه رئیس جمهور در مناطق سیل زده

کد: 13950614112525811

http://goo.gl/0PdJN9

، تهران , (اخبار رسمی): دستیار ویژه رئیس جمهوری به مناطق حادثه دیده مازندران رفت.

دستیار ویژه رئیس جمهور در مناطق سیل زده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ در پی وقوع طوفان شدید و سیل در 13 شهرستان استان مازندران، حسین فریدون؛ دستیار ویژه رئیس جمهوری و نماینده هیات دولت برای بازدید از مناطق آسیب دیده و بررسی چگونگی امدادرسانی دستگاه های خدمات رسان به استان مازندران سفر کرد. وی با همراهی فلاح جلودار استاندار مازندران پس از بازدید از مناطق حادثه دیده در شهرستان قائمشهر، در جلسه شورای مدیریت بحران استان شرکت کرد.
دستیار ویژه رئیس جمهوری، خدمات رسانی به مناطق حادثه دیده از سوی مسئولان مازندران را رضایت بخش توصیف و از همت تمامی دستگاههای اجرایی تقدیر کرد. حسین فریدون در بخشی از سخنان خویش با اشاره به تلاشهای مجموعه جمعیت هلال احمر استان برای ارائه خدمات به مردم و همچنین کمک به تأمین پوشش موقت سقف منازل با توزیع نایلون قدردانی کرد.
فریدون گفت: مسئولان استانی با هشدارهای به موقع از تلفاتی که این حادثه می توانست به دنبال داشته باشد، جلوگیری کردند. دکتر فلاح جلودار؛ استاندار مازندران نیز در این جلسه از خدمات جمعیت هلال احمر، امدادگران و اعضای داوطلب این جمعیت تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است طوفانی با سرعت 80 تا 130 کیلومتر بر ساعت سحرگاه روز جمعه استان مازندران را در نوردید که موجب تخریب تاسیسات برق، گاز و آب در 13 شهرستان استان شد و سقف بسیاری از منازل را از بین برد.
شایان ذکر است کانون اصلی این حادثه در شهرستان قائمشهر بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]