اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112866101

نمایشگاه نقاشی "هنر نور" در نگارخانه اندیشه

کد: 13950614112866101

http://goo.gl/W6iZye

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه نقاشی "هنر نور" از 13 شهریور ماه به مدت یک هفته در نگارخانه اندیشه دایر شده است.

نمایشگاه نقاشی "هنر نور" در نگارخانه اندیشه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه نقاشی "هنر نور" آثار زهرا غیاثی از13 تا 19 شهریور به مدت یک هفته در نگارخانه اندیشه دایر است.

نمایشگاه نقاشی "هنر نور" حاصل فعالیت 10 ساله زهرا غیاثی فارغ التحصیل رشته گرافیک است. غیاثی تاکنون حدود 40 اثر در 4 نمایشگاه در سطح استان تهران در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

نمایشگاه نقاشی "هنر نور" به سبک نقاشی، هنرهای تجسمی و طراحی با مداد رنگی کار شده و حاوی 29 تابلو با موضوع طبیعت و تصاویر مذهبی به نمایش گذاشته شده است. از معروفترین آثار زهرا غیاثی در نمایشگاه«هنر نور»، کعبه و ضریح امام رضا (ع) است.

این نمایشگاه تا 13 شهریور ماه از ساعت 9 صبح تا 20 در نگارخانه اندیشه در معرض دید عموم قرار دارد.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88765090 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش