اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113594889

معرفی محصول جدید FLI Charge

راحت و بدون سیم شارژ کنید

کد: 13950615113594889

http://goo.gl/h4d0zB

، نیشابور , (اخبار رسمی): به تازگی محصول جدیدی به نام FLI Charge معرفی شده که شارژ بی سیم گوشی‌های آیفون، اندروید و هر وسیله‌ای که از یو اس بی استفاده می‌کند را ممکن می‌کند.

با FLI Charge راحت شارژ کنید

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، این محصول نه تنها دستگاه‌های شما را به صورت بی سیم شارژ می‌کند، بلکه آن ها را با سرعت مشابهی با یک شارژر سیمی، شارژ می‌کند.

در حالی که دیگر محصولات مشابه عمدتاً از فناوری القایی یا اینداکتیو استفاده می‌کنند، FLI Charge از فناوری رسانا بهره می‌جوید که آن 100 درصد کارآمدتر بوده و می‌تواند دستگاه پر مصرف و کم مصرف را به طور هم‌زمان شارژ نماید و فاقد تشعشعات مضر است. فقط کافی است گوشی هوشمند خود را در قاب FLIcase قرار داده و آن را بر روی شارژ پد FLIway 40، در هر مکان دلخواهی قرار دهید تا به سرعت شارژ شود. به لطف آداپتورهای FLIcube و FLIcoin، شما می‌توانید دستگاه‌های یو اس بی خود مانند ساعت‌های هوشمند، بلندگوهای بلوتوث دار و کنترلر های بازی را به طور بی سیم شارژ نمایید. FLI Charge، خداحافظی با هر چه سیم در خانه و محل کار را عملی نموده تا هر نوع گوشی‌ای که دارید را به راحتی شارژ کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح