اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113665492

از ثبت تصاویر خانوادگی تا کارهای حرفه ای

معرفی پنج دوربین دیجیتال برتر دنیا

کد: 13950615113665492

http://goo.gl/gxN1Dr

، تهران , (اخبار رسمی): خیلی‌ها فقط برای ثبت تصاویر خانوادگی یا کاربری‌های معمولی به سراغ خرید دوربین می‌روند و بعضی‌ها نیز به خاطر شغل و حرفه‌شان به دنبال خرید دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای هستند.

معرفی پنج دوربین دیجیتال برتر دنیا!

اولین دوربین دیجیتال بدون شک کانن EOS 1D C است که تنها بدنه آن بدون تجهیزات اضافی و جانبی بیش از40 میلیون تومان قیمت دارد

به گزارش روابط عمومی شیپور، ثبت لحظات شیرین زندگی یکی از جذابترین و زیباترین کارهایی است که می‌توان گفت تقریبا اکثر افراد به آن علاقه دارند و دوست دارند یاد و خاطره‌ای را برای آیندگان از خود به جا بگذارند.
از همین رو عشق و علاقه به دوربین بین تمام مردم جهان دیده می‌شود و هر جایی که دوربینی روشن باشد، می‌توانید عده‌ای را در مقابل لنز آن ببینید. حتی این عشق می‌تواند تا حدی باشد که فردی همچون آقای دوربینی خودمان! در تمام مراسم ها حاضر باشد و جایی قرار بگیرد که دوربین چهره‌ او را ثبت کند.
خیلی‌ها فقط برای ثبت تصاویر خانوادگی یا کاربری‌های معمولی به سراغ خرید دوربین می‌روند و بعضی‌ها نیز به خاطر شغل و حرفه‌شان به دنبال خرید دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای هستند. معمولا افراد آماتور بسته به نیاز و بودجه خود مدلی را از بین دوربین‌ های دیجیتال انتخاب و خریداری می‌کنند. اما این موضوع در بین حرفه‌ای کمی متفاوت است و آنها علاوه بر نیاز و بودجه باید به شرایط و آیتم‌های مختلفی توجه کنند که در نهایت عکس خروجی آنها مطلوبیت بسیار بالایی داشته باشد.
کمپانی‌های زیادی در سراسر جهان از سال‌های گذشته مشغول به تولید دوربین‌ دیجیتال بوده‌اند که از بین آنها نام چندین شرکت بیشتر می‌درخشد و نه تنها محصولات بهتر و باکیفیت‌تری دارند بلکه با ارائه امکانات و تکنولوژی‌های جدید سعی کرده‌اند تا مشتریان بیشتری داشته باشند. از جمله این تولیدکنندگان دوربین‌های دیجیتال می‌توان به کانن، نیکون، سونی، سامسونگ، المپیوس، فوجی فیلم، کاسیو و پاناسونیک اشاره کرد که تجربه‌ای زیاد در تولید و عرضه دوربین دیجیتال دارند.
اما در این بین بهترین، حرفه‌ای‌ترین و در عین حال پر فروش‌ترین محصولات از آن دو کمپانی ژاپنی نیکون و کانن است که سابقه‌ای طولانی در تولید دوربین‌ دیجیتال دارند و تقریبا در تمامی جهان دوربین‌ دیجیتال این دو کمپانی در زمره اولین انتخاب‌های افراد قرار دارد. این بار قصد داریم دوربین‌های دیجیتالی را به شما معرفی کنیم.

دوربین دیجیتال کانن EOS 1D C

اولین دوربین دیجیتال بدون شک کانن EOS 1D C است که تنها بدنه آن بدون تجهیزات اضافی و جانبی بیش از40 میلیون تومان قیمت دارد و با گارانتی رسمی در بازار ایران فروخته می‌شود. این دوربین بسیار قدرتمند یه یک سنسور 19٫3 مگاپیکسلی فول فریم CMOS مجهز شده است که در کنار پردازشگر تصویر Dual Digic5 می‌تواند بهترین عکس‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر امکانات آن می‌توان به فیلم‌برداری4 K در ابعاد 2160 × 4096 پیکسل با سرعت‌ 24 fps ـ Super 35mm Crop1920x1080 با سرعت های24, 25, 30 ـ Full HD در ابعاد 1080 × 1920 پیکسل با سرعت‌های 24, 25, 30, 50, 60 _HD در ابعاد 720 × 1280 پیکسل و با سرعت‌های 50, 60 _VGA در ابعاد 480 × 640 پیکسل با سرعت‌های 25, 30 fps اشاره کرد.
این دوربین دیجیتال اولین دوربین SLR دیجیتالی است که می‌تواند با کیفیت 4K روی کارت‌های حافظه فیلم‌برداری کند. این دوربین هم‌چنین می‌تواند با کیفیت Full HD فیلم‌برداری، و دقیقاً همانند دوربین EOS 1DX عکاسی نماید. بدنه‌ی این دوربین نسبت به دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای بسیار کوچک است تا بتوان در انواع شرایط، به‌خصوص شرایط چالش‌برانگیز از آن برای فیلم‌برداری استفاده نمود. کاربرانی که با دوربین‌هایی هم‌چون 5D Mark II یا سری 1D آشنا هستند، وزن و اندازه‌ی این دوربین را بسیار آشنا می‌یابند.
این دوربین دارای یک حسگر CMOS 1 / 18 میلیون پیکسلی فول‌فریم است که می‌تواند تصاویر ویدئویی 4K (2160 × 4096)، Full HD (1080 × 1920)، یا تصاویر ثابت 18میلیون پیکسلی (3456 × 5184) ثبت کند. تصاویر 4K با فرمت Motion JPEG، تصاویر Full HD با فرمت H.264، و تصاویر ثابت (عکس) با فرمت RAW یا JPEG ثبت می‌شوند. ویدئوها را می‌توان به‌صورت فایل‌هایی که از نظر گاما تصحیح‌شده‌اند و یا بر اساس سیستم Canon Log ثبت نمود. این دوربین، همانند دوربین‌های اس‌ال‌آر سری EOS کانن، کارکردی عالی در نور کم دارد، تا بتوان در انواع شرایط تصاویری با کیفیت عالی گرفت. این دوربین هم‌چنین، همانند دوربین 1DX، دارای سیستم عالی و دقیق فوکوس خودکار، نورسنجی و عکاسی مستمر است.

دوربین کانن EOS 1D X

دوربین دیجیتال بعدی را باید کانن EOS 1D X بدانیم که یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای افراد حرفه‌است که باید برای خرید آن بین 17 تا 18 میلیون تومان دست به جیب شوند. این دوربین جذاب نیزتقریبا مشخصاتی با مدل بالا دارد. از دیگر امکانات بی‌نظیر آن می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD در ابعاد 1080 × 1920 پیکسل و با سرعت‌های 30, 25, 24 فریم بر ثانیه – قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD در ابعاد 720 × 1280 پیکسل و با سرعت‌های 60 و 50 فریم بر ثانیه – قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت VGA در ابعاد 480 × 640 پیکسل و با سرعت‌های 60 و 50 فریم بر ثانیه اشره کرد.
این مدل یکی از برترین انتخاب‌ها در سراسر دنیاست که بسیاری از افراد حرفه‌ای برای تهیه تصاویری فراتر از انتظار سراغ آن می‌روند.

دوربین نیکون D4S

این بار به سراغ نیکون D4S می‌رویم که به عنوان رقیب اصلی 2 دوربین بالا با گارانتی 2 ساله معتبر با قیمتی مشابه کانن EOS 1D X یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای حرفه‌ای‌ها از جمله طرفداران محصولات بسیار قدرتمند نیکون است.

این دوربین 17٫5 میلیون تومانی دارای یک سنسور 16٫6 مگاپیکسلی از نوع CMOS و پردازشگر انحصاری Expeed4 است که می‌تواند همچو گذشته توان و قدرت دوربین‌های دیجیتال نیکون را به رخ بکشد. از دیگر امکانات جذاب دوربین دیجیتال D4S نیکون که یکی از محصولات جدید نیز به شمار می‌رود می‌توان به فیلمبرداری FullHD در ابعاد 1080 × 1920 با سرعت‌های 24، 25، 50،30، 60فریم بر ثانیه _ HD در ابعاد 720 × 1280 با سرعت‌های 50، 60 فریم بر ثانیه_ VGA در ابعاد 480 × 640 با سرعت‌های 25, 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد.
جنس بدنه و نوع طراحی آن خیلی شبیه مدل‌های کانن است و با توجه به نام برند نیکون و سابقه و قابلیت‌های ارائه شده از سوی این کمپانی برای دوربین‌ دیجیتال این شرکت، D4S یکی از بهترین گزینه عکاسان در سراسر دنیاست.

دوربین کانن EOS 5D Mark III

بار دیگر به کانن باز می‌گردیم. یکی از با ارزش‌ترین و مشهورترین دوربین‌ دیجیتال موجود در ایران و دنیا که طرفداران زیادی هم دارد را باید کانن EOS 5D Mark III بدانیم که با توجه به قیمت میلیونی خود چیزی از رقبای بالایی کم ندارد. این دوربین دیجیتال که با گارانتی 2 ساله معتبر عرضه می‌شود به یک سنسور 23٫4 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر Digic5 مجهز شده است که در نهایت نتیجه آن چیزی جز ثبت عکس‌های بسیار با کیفیت نیست.

از دیگر امکانات این دوربین دیجیتال می‌توان به فیلمبرداری Full HD در ابعاد 1080 × 1920 با سرعت‌های 24, 25, 30 فریم بر ثانیه – کیفیت HD در ابعاد 720 × 1280 با سرعت‌های 50, 60 فریم بر ثانیه – کیفیت VGA در ابعاد 480 × 640 با سرعت‌های 25, 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد. سبک طراحی، امکانات ویژه و خاص عکاسی و پشتیبانی کانن سبب شده تا 5D یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌ها دیجیتال در سراسر دنیا باشد.

دوربین نیکون DF DSLR

دوربین آخری که به شما معرفی می‌کنیم یک نیکون DF DSLR با لنز 50 میلی‌متری و گشادگی دریچه دیافراگم f/1.8 است که نسبت به مدل‌های قبلی از طراحی متفاوت‌تری برخوردار است. این دوربین 9 میلیون تومانی به یک سنسور 16٫6 مگاپیکسلی از نوع CMOS و پردازشگر تصویر Expeed3 مجهز شده و با گارانتی معتبر در بازار به فروش می‌رسد. از دیگر امکانات آن می‌توان به این موضوع اشاره داشت که Nikon Df به عنوان یک دوربین با فرمت FX (فول فریم) با مجموعه گسترده لنزهای Nikkor شرکت نیکون کاملاً سازگار است، و این دوربین به همراه مدل خاصی از لنز Nikkor AF-S 50mm F1.8G عرضه می شود. این لنز که ظاهر آن برای انطباق بیشتر با ظاهر و سبک قدیمی دوربین Nikon Df تغییر کرده است یکی از لنزهای نخست مشهور در بین لنزهای شرکت است. که این امر به دلیل بدنه کامپکت و سبک و حداکثر دیافراگم سریع F1.8 این لنز است.

سبک طراحی، جنس به کار رفته در بدنه، وزن سبک و امکانات منحصر به فردی که نیکون برای این دوربین تعبیه کرده سبب می‌شود تا خریداران حرفه‌ای زیادی برای خرید این دوربین دیجیتال اشتیاق داشته باشند.
در این مطلب هدف اصلی معرفی پنج تا از بهترین دوربین‌ دیجیتال های موجود در بازار بود و خیلی قیمت آنها اهمیت ندارد.

حالا اگر میخواهید دوربین قبلی خود را بفروشید و یک دوربین جدید بخرید مطلب چگونه یک دوربین را که دارد خاک می‌خورد به پول تبدیل کنیم؟ را از دست ندهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح