اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114495408

با تسهیلات بانک صنعت و معدن انجام شد

افتتاح شرکت پویان طب هگمتانه

کد: 13950615114495408

http://goo.gl/ilVBsV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پویان طب هگمتانه در استان همدان، با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد.

پویان طب

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت پویا طب هگمتانه ، تولید کننده ایمپلنت های پزشکی با تکنولوژی بالا،ۀ با تسهیلات بانک صنعت و معدن با حضور مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، استاندار همدان و مقامات استانی در استان همدان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، این طرح صنعتی پیشرفته با دریافت 124 میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن سالانه 186 هزار قطعه پیچ و پلاک ارتوپدی تولید می کند وبرای 45 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به همین منظور بود که وزیر دادگستری در این مراسم گفت: ایجاد واحدهای دانش بنیان نقش موثری در تولیدات کشور دارد که با حمایت های دولت، دو هزار و 700 شرکت دانش بنیان در کشور راه اندازی شد.

پور محمدی افزود: ایجاد طرح های بزرگی همچون صنایع پویان طب هگمتانه گام موثری در جهت، اشتغال زایی و بهره گیری از دانش و تکنیک متخصصان داخلی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه