اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114545603

رونمایی از تبلت MediaPad M3 هواوی

کد: 13950615114545603

http://goo.gl/4C8UyW

، تهران , (اخبار رسمی): هواوی از MediaPad M3 با صدای پیشرفته و فناوری مالتی‌مدیا رونمایی کرد.

رونمایی از تبلت MediaPad M3 هواوی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هواوی در ایران ،این تبلت از سری پرچمداران هواوی با ویژگی‌های صوتی بی‌نظیر و در همکاری با شرکت Harman International تولید شده است.

هواوی MediaPad M3 جدیدترین تبلت پرچمدار گروه تجاری مشتریان هواوی در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی شد. این تبلت که در همکاری با شرکت HARMAN طراحی شده، مجهز به صدای پیشرفته و امکانات حرفه‌ای مالتی‌مدیا است. مشارکت میان هواوی و هارمن، تخصص‌های این دو برند را گرد هم آورده تا قدرتمندترین تجربه صوتی در تبلت‌ها را ارایه دهند. 
ریچارد یو، مدیر عامل گروه تجاری مشتریان هواوی با اشاره به قابلیت‌های این تبلت می‌گوید: « MediaPad M3 بر پایه تجربیات صوتی هارمن معرفی شده است تا صدا در تبلت‌ها را دوباره خلق کند. با تمرکز بر پیشرفت‌هایی که در کیفیت صدا و تصویر داشته‌ایم، هواوی بطور مداوم در حال پیشروی است و این محصول نیز نمونه‌ای از تعهد ما به تولید محصولاتی فراتر از انتظار کاربران است». 

یک تجربه عصیانگر صوتی

مدیاپد M3 مجهز به سیستم صوتی Harman Kardon است تا برترین تجربه شنیداری را در یک تبلت ظریف فراهم کند. هواوی با همکاری مهندسان صدای هارمن کاردن که تولید‌کننده بهترین سیستم‌ صوتی جهان با دقیق‌ترین تنظیمات هستند، برترین تجربه شنیداری را در اختیار کاربران قرار داده است. 
علاوه بر این شرکت AKG نیز ایرفون‌های مدل AKG H300 را بطور اختصاصی برای مدیاپد M3 تولید کرده که تجربه‌ای فوق‌العاده از صدا را فراهم می‌کنند. با این ایرفون‌ها ظریف‌ترین جزییات صدا از اکتاوهای بالای کریستالی تا بیس‌های عمیق شنیده می‌شوند. این مجموعه در بسته‌بندی جذاب و رابط مخصوص AKG ارایه می‌شود تا مشتریان از صدای پویا و ظرافت‌های AKG حین حرکت لذت ببرند. 
دینش پالی‌وال، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هارمن بین‌الملل در این رابطه می‌گوید: «برندهای اسطوره‌ای هارمن مانند هارمن کاردن و AKG نوآوری‌های مهمی در صدا را برای دهه‌ها معرفی کرده‌اند و همچنان به توسعه روش‌های جدید برای غنی‌سازی تجربه صوتی و تصویری کاربران ادامه می‌دهیم. ما پیشینه طولانی در همکاری با برندهای مطرح مانند هواوی داریم تا پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای را به بازار عرضه کنیم». او با اشاره به نتایج این همکاری می‌افزاید: «ما به حضور هواوی در میان شرکا و همکاران بین‌المللی خود افتخار می‌کنیم و تعهد بلند مدت آنها در آفرینش نوآوری‌ها و تعهد به کاربران را می‌ستاییم. کیفیت صدایی که مصرف‌کنندگان با استفاده از مدیاپد M3 بدست خواهند آورد مثالی از همکاری شگفت‌انگیز ما است».

طراحی بی‌نقص

مدیاپد M3 ادامه فعالیت‌های هواوی در ارایه طراحی صنعتی هنرمندانه در بدنه‌ای یکپارچه و جذاب است. نمایشگر 8.4 اینچ مدیاپد M3 در مقایسه با سایر تبلت‌های موجود در این رده، رنگ‌هایی پرطراوت با جزییات شفاف را نمایش می‌دهد. فناوری تصویری ClariVu3.0 وضوح و درخشندگی بیشتری فراهم می‌کند و برای جلوگیری از خستگی چشمان مانع از تابش پرتوهای نور مضر آبی می‌شود. طراحی هنرمندانه و بدنه آلومینیومی از نوع آلیاژهای هوانوری باعث شده‌اند مدیاپد M3 حس و ظاهری ساده و جذاب داشته باشد، همچنین با طراحی راحت و آسوده‌ای که در این ابعاد انجام شده، برای هر نوع سبک زندگی مناسب است. 

عملکرد پیشرفته

مدیاپد M3 برای اجرای برنامه‌های سنگین مانند ویدیوهای HD و بازی‌های سه‌بعدی از پردازنده Kirin 950 قدرت می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های متمایز این مدل، استفاده از حسگر پیشرفته اثرانگشت هواوی است که باعث افزایش امنیت می‌شود و سرعت بالایی در بازگشایی قفل دارد. ظرفیت باتری 5100 میلی‌آمپر ساعت این تبلت، امکان نمایش ویدیوهایی با کیفیت Full HD تا 11 ساعت را فراهم می‌کند و می‌تواند تا 6 ساعت بطور پیوسته انرژی لازم برای اجرای بازی‌های سه‌بعدی را ارایه دهد ضمن اینکه پخش موسیقی با این باتری تا 45 ساعت ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]