اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615115245408

مدیرعامل بانک صنعت، معدن و تجارت خبر داد

قطعی شدن روابط کارگزاری با 57 بانک خارجی

کد: 13950615115245408

http://goo.gl/OC6KKD

، تهران , (اخبار رسمی): آخرین آمار روز گذشته نشان می‌دهد که رابطه کارگزاری ما با 57 بانک خارجی قطعی شده است.

نشست خبری افخمی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، این بانک در نشست خبری دیروز با بیان این خبر و با اشاره به  عملکرد بین المللی بانک صنعت و معدن اعلام کرد: با بانک‌های بزرگ اروپایی در حال مذاکره هستیم که هنوز نهایی نشده است از جمله با شش بانک اروپایی به صورت کنسرسیوم وارد مذاکره شده‌ایم که رقم آن حدود سه میلیارد یورو است.

وی با اشاره به اینکه با دو بانک بزرگ چینی هم مذاکراتی انجام شده که هر کدام از آنها یک میلیارد یورو خط اعتباری خواهد بود، اظهار داشت: قدم‌های خوبی برداشته شده به طوری که آخرین آمار روز گذشته نشان می‌دهد که رابطه کارگزاری ما با 57 بانک خارجی قطعی شده است.

وی ادامه داد: این 57 بانک در 22 کشورهستند که 14 بانک اروپایی و 8 بانک هم آسیایی است و امیدواریم صرفه‌جویی که از محل نقل و انتقال پول به دست می‌آید، عاید کشور شود.

مدیرعامل بانک صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ما سهامدار یک بانک اروپایی به نام «بانک تجاری ایران و اروپا» هستیم که مقر آن در اروپا است، افزود: این بانک در پنج ماه گذشته رقمی که به صورت یورو در اروپا جابجا کرده، 5.5 میلیارد یورو بوده است که در گذشته ما باید 10 تا 11 درصد بابت انتقال این پول کارمزد پرداخت می‌کردیم.

او ادامه داد: در واحدهای بزرگ 550 میلیون دلار سرمایه‌گذاری انجام شد که این سرمایه‌گذاری از محل منابع مالی بانک بوده است.

وی با اشاره به گشایش اعتبار در پنج ماهه ابتدایی امسال گفت: در این مدت 341 میلیون یورو گشایش اعتبار شده است که امیدواریم تا پایان سال این گشایش اعتبار به دو میلیارد یورو برسد که البته این به غیر از سپرده‌گذاری ارزی است که از صندوق توسعه ملی گرفتیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه