اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115350028

کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات

کد: 13950616115350028

http://goo.gl/cgWUIZ

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات - 17 و 18 آذر ماه برگزار می شود.

کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی،با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز کنفرانس‌های بین المللی آکوستیک و ارتعاشات در سنوات گذشته و استقبال کم نظیر اساتید، متخصصین و دانشجویان از این کنفرانس، بسیار مفتخر یم به اطلاع برسانیم که به یاری خداوند ششمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات توسط انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران با همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 17-18 اذر ماه سال 1395 برگزار می شود.

بدون شک برگزاری چنین گردهمایی‌ های علمی ارزشمند بستر و فرصت مناسبی را برای اجتماع مجرب ترین اساتید، پژوهشگران و صنعتگران داخلی و خارجی جهت تبادل آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در شاخه‌های مختلف حوزه آکوستیک و ارتعاشات و به منظور ارتقاء انگیزه و دانش بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان در این زمینه فراهم می‌نماید. ارائه سخنرانی های کلیدی توسط دانشمندان مطرح داخلی و خارجی، ارائه مقالات و پوستر، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه صنعتی، برگزاری مسابقه دانشجویی و انتخاب پایان‌نامه‌های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات از برنامه‌های محوری این کنفرانس خواهد بود. لذا از تمامی پژوهشگران حوزه آکوستیک و ارتعاشات دعوت میشود که با حضور و ارائه مقالات ارزشمند خود زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر این حوزه مهم و حیاتی را در کشور فراهم سازند. علاوه بر این همواره در صدد بهره‌گیری از تجربیات و نظرات ارزشمند همه بزرگواران در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این کنفرانس می باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

هسته اولیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین توسی دانشکده مخابرات است که در محل فعلی دانشکده مهنسی برق دانشگاه تاسیس شده و در سال 1318 هجری شمسی اساس نامه آن به تصویب مجلس شورای ملی وقت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]