اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115896114

طی یک نشست راهبردی مقرر شد

توسعه همکاری هیاتهای پزشکی وبدنسازی مازندران

کد: 13950616115896114

http://goo.gl/V9Nhfw

، تهران , (اخبار رسمی): هیات پزشکی ورزشی استان مازندران در راستای اهداف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان نشستی را با هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در ساختمان هیات های ورزشی برگزار کرد.

توسعه همکاری هیاتهای پزشکی وبدنسازی مازندران

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران، در این جلسه که با حضور پریچهره مسئول آموزش ، کاظمی مسئول ستاد نظارت بر سلامت هیات پزشکی ورزشی و  موسوی دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد، مباحثی از قبیل آموزش و نظارت برسلامت باشگاه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدا پریچهره مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی استان با بیان اینکه بیشترین تعداد باشگاه ها و اماکن ورزشی فعال در استان متعلق  به رشته بدنسازی و پرورش اندام بوده سخنان خویش را آغاز کرد .

پریچهره ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده توسط هیات پزشکی ورزشی استان ، هیات بدنسازی و پرورش اندام استان می تواند با توجه به آمار بالای ورزشکاران فعال در این رشته از خدمات هیات پزشکی ورزشی چه در حوزه آموزش، بازرسی و درمانی استفاده نموده و تعامل دوطرف موجبات افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته و همچنین بالابردن سطح علمی مربیان و ورزشکاران در این رشته شود.

سپس کاظمی مسئول ستاد نظارت بر سلامت استان به ارائه گزارش وضعیت باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام سراسر استان  پرداخت و اعلام کرد: ستاد نظارت استان آمادگی هرگونه همکاری در جهت ساماندهی هرچه بیشتر در زمینه عدم توزیع و مصرف مواد ممنوعه در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان  ماندران را دارد.

موسوی دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام نیز  ضمن تشکر از حضور مسئولین هیات پزشکی ورزشی و حس همکاری  ، رضایتمندی این هیات در خصوص همکاری هرچه بیشتر در زمینه آموزش و ستاد نظارت را اعلام کرد و مقرر شد جلسه ای با حضور روسای دو هیات جهت عقد تفاهم نامه همکاری  فی ما بین  هیات پزشکی ورزشی استان و هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون پزشکی ورزشی در سال 1326 همزمان با تاسیس 19 رشته ورزشی و سازمان پیش آهنگی و کمیته ملی المپیک در ایران آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش