اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129506114

به دنبال در گذشت ملی پوش پارالمپیکی در ریو 2016 صورت گرفت

تسلیت فدراسیون پزشکی بابت درگذشت گلبارنژاد

کد: 13950628129506114

https://goo.gl/Wr42U2

، تهران , (اخبار رسمی): فدراسیون پزشکی ورزشی در پیامی درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان را به جامعه ورزش و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت گفت.

تسلیت فدراسیون پزشکی بابت درگذشت گلبارنژاد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، بهمن گلبارنژاد ، ملی پوش 48 ساله پارالمپیکی کشورمان ، در جریان رقابت های دوچرخه سواری پارالمپیک ریو در یک شیب تند دچار سانحه شد و پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد.به دنبال وقوع این حادثه دلخراش فدراسیون پزشکی ورزشی ، طی پیامی فقدان این قهرمان را به خانواده داغدار آن مرحوم جامعه ورزش کشور و مجموعه فدراسیون جانبازان و معلولین تسلیت گفت.

در بخشی از پیام فدراسیون پزشکی ورزشی آمده است:همواره افتخار آفرینی های ورزشکاران جانباز و معلول حلاوت خاصی داشته است ، کسانی که با اراده و روح بزرگ خود بر نقصان فیزیکی فائق آمده و به معنی واقعی کلمه اثبات می کنند" معلولیت ، محدودیت نیست" و در همه این سال ها افتخارآفرینی های ورزش کشور ، به خوبی با درخشش خود دل هموطنان را شاد کرده اند.

در ادامه این پیام آمده است:در ریو 2016 نیز پس از درخشش در المپیک و پارالمپیک ، شنیدن خبر درگذشت یکی از این افتخار آفرینان ، آنچنان جانکاه است که کمیته برگزاری مسابقات به احترام او مراسم اختتامیه را با یک دقیقه سکوت آغاز می کند و طبیعتا همه مردم کشورمان بابت پرواز گلبارنژاد عزیز عزادارند. وظیفه خود می دانیم این مصیبت را صمیمانه به جامعه ورزش کشور و خانواده داغدار آن عزیز سفر کرده تسلیت بگوییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون پزشکی ورزشی در سال 1326 همزمان با تاسیس 19 رشته ورزشی و سازمان پیش آهنگی و کمیته ملی المپیک در ایران آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش