اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161916114

معاون ورزش و جوانان فارس خبر داد

جلوگیری از فعالیت مراکز بدون مجوز ماساژ

کد: 13950727161916114

https://goo.gl/v5SQOD

، تهران , (اخبار رسمی): معاون ورزش و جوانان فارس گفت: هرگونه فعالیت ماساژ ورزشی بدون اخذ مجوز ،غیرقانونی تلقی و از ادامه آن جلوگیری به عمل می آید.

جلوگیری از فعالیت مراکز بدون مجوز ماساژ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، سید اسلام موسوی هرگونه فعالیت ماساژ ورزشی بدون داشتن مجوز را غیر قانونی دانست و افزود: در صورت مشاهده از ادامه فعالیت آنان جلوگیری و طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه طبق اعلام کمیسیون ماده 5 باشگاه های کشور ،برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه ماساژ ورزشی می بایست از طریق  فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه انجام شود ، تاکید کرد: تمام مجموعه ها،اماکن و باشگاه های ورزشی مستلزم اخذ مجوز و درج رشته مذکور در پروانه فعالیت باشگاهی هستند.
موسوی توجه دقیق به آیین نامه ورزشی و رعایت قوانین در این حوزه را نکات مهم در خصوص سلامت افراد و باشگاه ها ذکر کرد و از مسئولین باشگاه ها،اماکن و مجموعه هایی که به دقت آن را مدنظر داشته و با متولیان امر ورزش همکاری می کنند، قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون پزشکی ورزشی در سال 1326 همزمان با تاسیس 19 رشته ورزشی و سازمان پیش آهنگی و کمیته ملی المپیک در ایران آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش