اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115995406

در مجمع عمومی سالانه

صورت های مالی بانک کشاورزی تایید شد

کد: 13950616115995406

http://goo.gl/2QopwR

، تهران , (اخبار رسمی): صورت های مالی بانک کشاورزی در مجمع عمومی سالانه این بانک تایید شد.

صورت های مالی بانک کشاورزی تایید شد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مجمع عمومی عادی سالانه این بانک، امروزسه شنبه 16 شهریورماه با هدف رسیدگی به صورت های مالی سال 94 برگزار شد.

براساس این گزارش، مرتضی شهیدزاده ضمن برشمردن اولویت ها و اهداف راهبردی بانک کشاورزی که همسو با اولویت های راهبردی وزارت امور اقتصادی  و دارایی تدوین شده است، میزان تحقق آن ها در سال 1394 را  معادل 95.5 درصد اعلام کرد.

وی با اشاره به افزایش نسبت خوداتکایی مالی بانک کشاورزی، این مهم را نشانگر انضباط مالی و عملکرد مثبت بانک در جذب منابع از شعب شهری و اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی از طریق شعب مرکزی-اصلی و روستایی دانست.

شهیدزاده با اعلام کاهش ریسک اعتباری در بخش ریالی و ارزی در سال 1394، میزان تسهیلات پرداختی را با 27 میلیارد ریال افزایش نزدیک به 281 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 96 درصد از تسهیلات  پرداختی با مبالغ کمتر از 500 میلیون ریال صورت گرفته است که این امر بیانگر جهت گیری بانک کشاورزی و وزارت جهادکشاورزی در حمایت از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود پرداخت قریب به 61 درصد تسهیلات به صورت ضمانتی را اقدام حمایتی بانک کشاورزی برای مساعدت به کشاورزان ناتوان از تامین وثیقه دانست و اظهار داشت: در اجرای مصوبات ابلاغی وبندهای قوانین بودجه سال های1393و1394 بالغ بر 1901 میلیارد ریال از جرائم تاخیر تادیه مورد بخشودگی قرار گرفته است.

وی در ادامه گزارش خود ، بخش بین الملل بانک کشاورزی را بخشی پرکار قلمداد کرد و افزود: در سال 1394 معادل 10.2 درصد از حوالجات ارزی و 10.8 درصد اعتبارات اسنادی نظام بانکی متعلق به بانک کشاورزی بوده است و شرایط مساعد پیش آمده پس از برجام و برقراری روابط بانکی موجب افزایش روابط کارگزاری ها از 5 به 87 کارگزار و حساب های فعال از 2 حساب به  17 حساب فعال شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه