اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616116070042

معظمی در دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت ZF مطرح کرد

استقبال از حضور شرکت های آلمانی در بازار

کد: 13950616116070042

http://goo.gl/EVo5xA

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای هیات مدیره شرکت ZD آلمان با دیدار با دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدور خواستار همکاری دوجانبه در بخش قطعه سازی و ایجاد پلت فرم مشترک شدند.

استقبال از حضور شرکت های آلمانی در بازار

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  ایدرو  معظمی با استقبال از همکاری صنعتی شرکت های آلمانی در ایران اظهار داشت  سیاست وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت حمایت  از بخش خصوصی است و لذا  اگر علاقمند به همکاری مشترک با شرکت های ایرانی باشید ،‌سازمان گسترش از این نوع همکاری ها حمایت می کند وحتی  اگر بخواهید به صورت مستقل هم فعالیت کنید باز هم از فعالیت های تان در کشور حمایت خواهیم کرد.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش با بیان اینکه ما در خصوص همکاری با شرکت های خارجی تجربه خوبی داریم  همکاری دو جانبه با شرکت ZF با  مدل JV و مشارکت بخش خصوصی را مناسب دانست. وی افزود شرکت  ZF می تواند همراه با خودروسازها سرمایه گذاری مشترک  در خصوص ایجاد پلت فرم داشته باشد.

معظمی خاطر نشان ساخت اصولا ایدرو علاقمند به داشتن سهام حداکثر در مشارکت ها  نیست زیرا ماموریت آن  صرفا حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی در ایران است  واینرا در چارچوب ماموریت خود برای  توسعه صنعتی دنبال می کند. 

گفتنی است شرکتZF    در حوزه تولید پلت فرم خودروها (تجاری و سواری) خودرو غیر از موتور خودرو و قطعات خودرو  فعال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار