اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616116120042

براساس مصوبه شورای اقتصاد و بنا به درخواست وزارت کشور

ایدرو،مسوول تامین و ساخت 2000 واگن مترو شد

کد: 13950616116120042

http://goo.gl/ytFWgj

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با درخواست وزارت کشور و تصویب شورای اقتصاد مدیریت طرح تامین 2000 دستگاه واگن مترو را به عهده گرفت.

ایدرو،مسوول تامین و ساخت 2000 واگن مترو شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایدرو   ، مهندس مفیدی مدیر توسعه صنایع حمل و نقل  سازمان گسترش و نسازی صنایع ایران  با اعلام این خبر افزود شورای اقتصاد در جلسه مورخه 1/6/95 با درخواست وزارت کشور در خصوص تامین و خرید 2000 دستگاه واگن مترو از طریق برگزاری مناقصه بین المللی با استفاده از تسهیلات مالی خارجی(فاینانس) به استناد بند 6 ماده (3) قانون برنامه و بودجه، تبصره(3) قانون بودجه سال 1395 کل کشور و ماده (82) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بررسی و مورد تصویب قرار داد.

مهندس مفیدی با بیان اینکه سقف استفاده از تسهیلات مالی خارجی(فاینانس) مبلغ دو میلیارد یورو می باشد افزود شرایط فنی، اقتصادی، مالی و جداول زمانبندی دریافت و بازپرداخت تسهیلات در هر مورد به تایید شورای اقتصاد خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به اینکه شورای اقتصاد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را به عنوان مدیر طرح با حداکثر اختیارات مدیریتی(MC) تعیین کرد ، گفت این تصمیم به منظور  مدیریت بهتر طرح بویژه از نظر تجمیع طرف عرضه و شکل گیری زنجیره های تولیدی در صنعت داخلی اتخاذ شده است.

مدیر توسعه حمل و نقل ایدرو افزود در این طرح به سرمایه گذاری و فاینانس شرکت های خارجی ،  رعایت قانون حداکثر استفاده از ساخت داخل و استفاده از ظرفیت های موجود داخلی و انتقال دانش فنی به کشور تاکید شده است.

بنا به گفته مهندس مفیدی، بر اساس این مصوبه، ضمانت محصول پس از تحویل واگن ها، خدمات پس از فروش و آموزش کادر فنی بهره برداری به صورت ادواری و به مدت 20 سال، بخشی از تعهدات سازمان گسترش خواهد بود.

ضمنا برنامه زمانبندی تحویل 2000 دستگاه واگن مترو به سازمان های قطار های شهری 9 کلانشهر کشور طی 5 سال خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید