اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616116515345

در «جشنواره وقت‌های طلایی» فروشگاه اینترنتی واوک صورت می گیرد

ارایه بیش از 200 عنوان کتاب فناوری نانو

کد: 13950616116515345

https://goo.gl/cgZWG9

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی واوک با برگزاری «جشنواره وقت‌های طلایی»، بیش از 200 عنوان از کتاب‌های عمومی و تخصصی در حوزه فناوری نانو را با تخفیف‌ و تسهیلات ویژه در اختیار مخاطبان این فناوری قرار داده است.

ارایه بیش از 200 عنوان کتاب فناوری نانو در «جشنواره وقت‌های طلایی» فروشگاه اینترنتی واوک

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی واوک این جشنواره از 15 تا 25 شهریورماه به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

طبق اعلام فروشگاه اینترنتی واوک، علاقمندان فناوری نانو در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی، ضمن بررسی بیش از 200 عنوان کتاب عمومی و تخصصی موجود در بخش فناوری نانو این فروشگاه، کتاب‌های مورد نیاز خود را با 40 درصد تخفیف (با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو) خریداری کنند. علاوه بر این در روزهای برگزاری «جشنواره وقت‌های طلایی» از 5 تا 15 درصد تخفیف ویژه برای خریداران کتاب‌های فناوری نانو در نظر گرفته شده است.
همچنین در طول مدت برگزاری این جشنواره هزینه ارسال به سراسر کشور برای سفارشات بیش از 200 هزار تومان، بر عهده فروشگاه اینترنتی واوک خواهد بود.
گفتنی است، کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از ابزار‌ها و امکانات این فروشگاه اینترنتی از جمله «دسته‌بندی کتاب‌ها در زیرموضوع‌های تخصصی»، «امکان جستجوی دقیق عنوان کتاب»، «پیشنهاد خودکار کتابهای مرتبط»، «مشاهده کتابهای موجود از نویسنده یا ناشر مورد نظر» و «مشاهده توضیحات تکمیلی و تصاویر جلد کتابها» به سادگی کتاب مورد نیاز خود را بیابند و نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی واوک

ما در «واوک» به دنبال فراهم کردن بستری هستیم تا علاقمندان به حوزه کتاب بتوانند خریدی ایده‌آل را تجربه کنند و برای تحقق این هدف تلاش کرده‌ایم تا همه عوامل موثر از جمله معرفی تخصصی و طبقه‌بندی مناسب محصولات، ابزارهای فنی تسهیل‌کننده خرید اینترنتی، سیستم پردازش کالای کارآمد، امکان پرداخت آن‌لاین و ارسال با شیو‌ه‌های مطمئن و سریع را فراهم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]