اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960719263735345

نخستین مسابقه اینترنتی دانش‌بنیان برگزار می‌شود

کد: 13960719263735345

https://goo.gl/YL64mP

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه اینترنتی دانش‌بنیان، با هدف آگاهی بخشی درخصوص مباحث حوزه دانش‌بنیان برگزار می‌شود. موضوع نخستین مسابقه اینترنتی دانش‌بنیان، به تجاری‌سازی فناوری نانو اختصاص یافته است.

نخستین مسابقه اینترنتی دانش‌بنیان برگزار می‌شود
نخستین مسابقه اینترنتی دانش‌بنیان برگزار می‌شود

«کتاب داستان نانوتافته (روایتی متفاوت از تجاری‌سازی فیلتر نانوالیاف)»، «کتابچه الکترونیکی کارآفرینان فناوری نانو» و «مطالب بخش کارآفرینی مجله اینترنتی نانوسان» به عنوان منابع این مسابقه معرفی شده‌اند.

مسابقه اینترنتی دانش‌بنیان، با هدف آگاهی بخشی درخصوص مباحث حوزه دانش‌بنیان برگزار می‌شود. در هر دوره از این مسابقه، منابع مختلفی از قبیل کتاب، پایگاه‌های اینترنتی، ویدیوهای آموزشی و… به علاقمندان شرکت در این مسابقه معرفی می‌شود. شرکت‌کنندگان با مطالعه این منابع ضمن آشنایی با مفاهیم مرتبط فناوری‌های نوین، می‌توانند به سوالات و مسائل مطرح شده در این مسابقه پاسخ بدهند و برنده جوایز این مسابقه بشوند.
جوایز این مسابقه در هر دوره با توجه به حامیانی که دارد ممکن است تغییر کند. اما به طور کلی ۲ نوع جایزه به شرکت‌کنندگان در این مسابقه اعطا می‌شود. به قید قرعه از میان تمام شرکت‌کنندگان در سه نفر انتخاب خواهند شد و جایزه نقره‌ای دریافت خواهند کرد. علاوه بر این از میان شرکت‌کنندگانی که به تمام سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده باشند، یک نفر به عنوان برنده اصلی مسابقه انتخاب خواهد شد و جایزه طلایی دریافت خواهد کرد.
برای شرکت در این مسابقه کافی است داوطلبان، فرم ثبت‌نام مسابقه را تکمیل کنند. منابع در صفحه مسابقه (و ایمیلی که برای داوطلبان پس از ثبت‌نام ارسال می‌شود) معرفی شده را مطالعه کنند و در تاریخ اعلام‌شده (با استفاده از رایانه‌های شخصی یا موبایل و تبلت…) به صفحه اختصاصی مسابقه مراجعه کنند و به سوالات پاسخ بدهند.
موضوع نخستین مسابقه اینترنتی دانش‌بنیان، تجاری‌سازی فناوری نانو است و «کتاب داستان نانوتافته (روایتی متفاوت از تجاری‌سازی فیلتر نانوالیاف)»، «کتابچه الکترونیکی کارآفرینان فناوری نانو» و «مطالب بخش کارآفرینی مجله اینترنتی نانوسان» به عنوان منابع این مسابقه معرفی شده‌اند.

شایان ذکر است لینک صفحه سوالات نخستین مسابقه، ۱۳ آبان‌ماه سال جاری برای داوطلبان این مسابقه ارسال خواهد شد و داوطلبان تا ۲۳ آبان‌ماه  فرصت دارند به سوالات این مسابقه پاسخ بدهند. نتایج نخستین مسابقه اینترنتی روز ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۶ (روز کتاب و کتابخوانی) از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی واوک اعلام خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی واوک

ما در «واوک» به دنبال فراهم کردن بستری هستیم تا علاقمندان به حوزه کتاب بتوانند خریدی ایده‌آل را تجربه کنند و برای تحقق این هدف تلاش کرده‌ایم تا همه عوامل موثر از جمله معرفی تخصصی و طبقه‌بندی مناسب محصولات، ابزارهای فنی تسهیل‌کننده خرید اینترنتی، سیستم پردازش کالای کارآمد، امکان پرداخت آن‌لاین و ارسال با شیو‌ه‌های مطمئن و سریع را فراهم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]