اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960418253935345

با محور کتاب ایده عالی مستدام

نخستین رویداد بوک‌تاک برگزار می‌شود

کد: 13960418253935345

https://goo.gl/TPxYKW

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین رویداد بوک‌تاک با شعار «از کتاب گفتن، از کتاب شنیدن» روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۶ با محوریت «کتاب ایده عالی مستدام» برگزار می‌شود. در این رویداد ضمن معرفی کتاب و ارائه چکیده‌ای از محتوای آن، موضوعات مطرح شده در کتاب مورد بحث‌و‌بررسی قرار خواهد گرفت.

نخستین رویداد بوک‌تاک برگزار می‌شود

رویدادهای بوک‌تاک به همت فروشگاه اینترنتی واوک برگزار می‌شود و در تلاش است تا ضمن معرفی کتاب‌های ارزشمند موجود در بازار کتاب، فضایی را برای گفتمان کتاب پدید بیاورد.

در رویدادهای بوک‌تاک، ارائه محتوا بر عهده فردی است که با عنوان «بوک‌تاکر» شناخته می‌شود. بوک‌تاکر هر برنامه علاوه بر مطالعه کتاب، در ارائه مطالب توانایی و تسلط دارد و متخصص در حوزه مربوطه نیز هست. ارایه محتوای نخستین بوک‌تاک را داود قرایلو برعهده دارد. شما می‌توانید در این صفحه با تجربیات، تحصیلات و نوع نگاه‌ ایشان به زندگی آشنا شوید.
همان‌طور که اشاره شد، نخستین بو‌ک‌تاک به بررسی کتاب ارزشمند «ایده عالی مستدام» اختصاص دارد که پیش از این در مطلبی با عنوان «این کتاب را بیش‌تر از یک بار بخوانید!» به معرفی آن پرداختیم. اگر شما در حوزه کسب‌وکار‌های نوآورانه و استارتاپ‌ها کار می‌کنید و یا ایده‌ای دارید که نمی‌دانید دقیقا باید چه مراحلی را برای عملی کردن آن طی کنید و در نهایت اگر شما به دنیای دوست‌داشتنی کتاب‌ها علاقه‌مند هستید، حضور در این رویداد می‌تواند انتخاب خوبی برای یکی از بعدازظهرهای تیرماه شما باشد.


نخستین رویداد بوک‌تاک ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۶ در محل کافه آی‌تی (تهران، خیابان جردن، خیابان قبادیان شرقی، پلاک۳) برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.vaavak.com/booktalk مراجعه کنند.
کلیپ معرفی بوک‌تاک را هم در ادامه می‌توانید تماشا کنید.
ناگفته نماند رویدادهای بوک‌تاک به همت فروشگاه اینترنتی واوک و با مشارکت نهادها و سازمان‌های علاقه‌مند به ترویج کتاب‌خوانی برگزار می‌شود و در تلاش است تا ضمن معرفی کتاب‌های ارزشمند موجود در بازار کتاب، فضایی را برای گفتمان کتاب پدید آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی واوک

ما در «واوک» به دنبال فراهم کردن بستری هستیم تا علاقمندان به حوزه کتاب بتوانند خریدی ایده‌آل را تجربه کنند و برای تحقق این هدف تلاش کرده‌ایم تا همه عوامل موثر از جمله معرفی تخصصی و طبقه‌بندی مناسب محصولات، ابزارهای فنی تسهیل‌کننده خرید اینترنتی، سیستم پردازش کالای کارآمد، امکان پرداخت آن‌لاین و ارسال با شیو‌ه‌های مطمئن و سریع را فراهم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب