اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116675811

320 میلیون ریال برای جهیزیه 8 نوعروس

کد: 13950617116675811

http://goo.gl/NgMGYc

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج 8 کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

320 میلیون ریال برای جهیزیه 8 نوعروس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ حسین دیناروندی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز بااعلام این خبر گفت: به کمک خیرین شهرستان کرج مبلغ 320میلیون ریال از طریق داوطلبان این استان جمع آوری و بین 8 نوعروس در این شهرستان اهداء شد.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی جهت ازدواج آسان برای جوانان افزود: این کار خداپسندانه و انساندوستانه در قالب طرح های مختلف حوزه داوطلبان در طول سال اجرا می شود.

دیناروند گفت : این جهیزیه های تهیه شده به مناسبت هفته ازدواج و هر کدام به مبلغ 40 میلیون ریال تهیه شده است و به نوعروسان نیازمند اهداء شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی