اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116695811

کمک 3 میلیاردی برای احداث پایگاه امداد

کد: 13950617116695811

http://goo.gl/dsWli8

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس جمعیت هلال احمر داراب از تقبل هزینه احداث پایگاه امداد و نجات توسط یکی از خیرین این شهرستان خبر داد.

کمک 3 میلیاردی برای احداث پایگاه امداد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمرمحمود حیدری،رئیس جمعیت هلال احمر داراب  بااعلام این خبر  گفت: فاطمه فعال؛ مادرمکرمه شهید قاسم سهیلی، در یک اقدام خیرخواهانه و نیکوکارانه، اموال به جا مانده از خانواده فرزند مرحومش عبدالرسول سهیلی که 2 سال پیش به همراه همسر و دو فرزندش در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند، برای احداث پایگاه امداد و نجات به جمعیت هلال احمر داراب اهدا کرد.

حیدری اظهار کرد: با امضاء تفاهم نامه مشترک بین جمعیت هلال احمر داراب و حاجیه خانم فعال، هزینه احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان و مجتمع فرهنگی، آموزشی و امدادی جمعیت داراب معادل 3 میلیارد ریال، توسط این مادر شهید تقبل گردید.

وی با بیان اینکه این پایگاه به یادبود خانواده سهیلی در زمینی که به زودی محل آن مشخص می گردد احداث خواهد شد، گفت: سرکار خانم فعال از خانواده های مومن و متدین شهرستان بوده که در دوران دفاع مقدس نیز فعالیت های مؤثری داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر داراب با قدردانی از نیت خیرخواهانه این مادر فداکار و تلاش و همت خسرو ستوده؛ رئیس خانه داوطلب و علی اکبر مؤمن؛ رئیس مجمع خیرین تأمین سلامت شهرستان داراب در جهت پیشبرد اهداف انسان دوستانه و عام المنفعه جمعیت هلال احمر، اظهار امیدواری کرد که با حمایت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، این پایگاه و مجتمع خیر ساز در سال جاری به بهره برداری برسد.

یادآور می شود چندی پیش نیز یک دستگاه آپارتمان توسط یک خیر دارابی به جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی