اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116924889

حضور همیاب 24 در ایرانکام 95

کد: 13950617116924889

https://goo.gl/8dgS9f

، نیشابور , (اخبار رسمی): نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و ماشین های اداری و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند تحت عنوان ‘ایرانکام 95’ با استقابل خوبی همراه بوده است.

بازدید آقای علم الهدی و هاشمی از غرفه همیاب 24

به گزارش روابط عمومی همیاب 24 ، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و ماشین های اداری و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند تحت عنوان ‘ایرانکام 95’ عصر جمعه  12 شهریور ماه 95در محل دائمی نمایشگاه های مشهد گشایش یافت و تا امروز ادامه دارد.

سامانه همیاب 24 نیز در این نمایشگاه حضور ‍‍پر رنگی داشته و غرفه این سامانه توانسته تعاملات موثر و مفیدی را در راستای ارا‌یه توانمندی های خود در زمینه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال سرقتی و گمشده داشته باشد.

شب گذشته  دکتر علم الهدی ریاست پارک علم و فناوری خراسان رضوی و همچنین هاشمی سردبیر هفته نامه شنبه از غرفه همیاب 24 در نمایشگاه بازدید کرده و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

در آیین گشایش این نمایشگاه معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر ضرورت وجود پیام‌رسان ملی با مدیریت ایرانی گفت: نقش بخش خصوصی در ایجاد شبکه پیام‌رسان ملی تعیین‌کننده است و شرکت‌های دانش بنیان با استفاده از تجربیات بین‌المللی باید قابلیت خدمت‌رسانی به ده‌ها میلیون کاربر را داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش