اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116944889

به لطف اپل

آمار دزدی موبایل های هوشمند کاهش یافت

کد: 13950617116944889

http://goo.gl/Cmc5fs

، نیشابور , (اخبار رسمی): کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا، FCC7 اخیران عنوان کرده که دزدی تلفن های هوشمند نسبت به گذشته کاهش داشته و نقش اپل را در این موضوع بسیار پر رنگ دانسته است.

به لطف اپل آمار دزدی موبایل های هوشمند کاهش داشته

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، قابلیت قفل فعال سازی در تلفن های هوشمند باعث شده به مدت شش ماه آمار دزدی این گجت ها در شهر های سانفرانسیسکو، لندن و نیویورک به ترتیب 38 ، 24 و 19درصد کاهش داشته باشد.

FCC به کاربران تلفن های هوشمند توصیه می کند که مراقب اطراف خود باشند و حتما شماره کد IMEI) IMEI چیست و چه کاربردی دارد؟) مربوط به دستگاه‌شان را در مکانی امن در اختیار داشته باشند. (کالای خود را بیمه کنید) همچنین این کمیسیون می گوید کاربرانی که مورد دزدی تلفن همراه قرار گرفته اند، با این موضوع همانند دزدیده شدن کارت اعتباری خود برخورد کنند. چرا که تمام اطلاعات مهم شخصی و کاری افراد در این دستگاه ها قرار دارند.

قابلیت قفل فعال سازی (Activation Lock) برای نخستین بار با iOS 7 معرفی شد و به طور خودکار جلوی غیر فعال شدن ویژگی Find My iPhone را در آیفون های دزدیده شده را می گیرد. اگر دزدی قصد خاموش کردن این قابلیت را داشته باشد، باید پسورد حساب کاربری شخص مورد نظر را هم وارد کند در غیر این صورت دستگاه مورد نظر به طور کل غیر فعال می شود. همچنین این ویژگی باعث می شود دزد مذکور نتواند به اطلاعات درون دستگاه دسترسی و توانایی پاک کردن آنها را داشته باشد.

FCC پیشنهاد می کند که کاربران حتما اپلیکیشن های امنیتی را برای مواقع ضروری در صورت دزدیده شدن تلفن همراه هوشمند خود نصب داشته باشند و همچنین در صورت چنین اتفاقی، به سرعت موضوع را به مراجع قانونی اطلاع دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون