اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117165406

سال استثنایی بانک کشاورزی فرا رسید

خبرخوش وزیر اقتصاد برای بانکداران کشاورزی

کد: 13950617117165406

http://goo.gl/Dle91W

، تهران , (اخبار رسمی): در بحث افزایش سرمایه بانک کشاورزی امسال احتمالا اقدامات خوبی انجام خواهد شد و یک سال استثنایی برای بانک کشاورزی خواهد بود.

طیب نیا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، طیب نیا  وزیر اقتصاد و دارایی روز سه شنبه 16 شهریور در جلسه تایید صورت های مالی سال 1394 بانک کشاورزی، ضمن قدردانی از اعضای مجمع عمومی بانک برای حمایت مدبرانه از بخش کشاورزی و تشکر ویژه از اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی برای مدیریت احسن بانک در شرایط سخت سال های اخیر،  خواستار پیگیری جدی بحث مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم شد.

بر اساس این گزارش، طیب نیا بخش کشاورزی را دارای جایگاه ویژه و مقاومتی ترین بخش اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: درسال های تحریم ثابت شد که بخش کشاورزی کمترین آسیب پذیری را داشته و با حفظ رشد اقتصادی مثبت نشان داد بخشی مقاوم است که در تامین غذا، درآمدزایی و اشتغالزایی گسترده برای اقشار محروم ، مقابله با فقر و گسترش عدالت نقش ویژه ای ایفا می کند که هیچ بخش دیگری در این زمینه توان رقابت با بخش کشاورزی را ندارد.

طیب نیا در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تامین مالی از اهمیت بالایی برخوردار است و بانک کشاورزی تنها بانک توسعه ای بخش کشاورزی است که باید بتواند نیازهای مالی این بخش را با شرایط مناسب در اختیار فعالان اقتصادی قرار دهد که خوشبختانه توانسته نقش موثر و خوبی ایفا کند.

وی اظهار داشت: به علاوه  قانون رفع موانع تولید اجازه می دهد تا 100 هزار میلیارد ریال از ظرفیت مطالبات حساب ذخیره، صرف انتشار اوراق و افزایش نقدی سرمایه سیستم بانکی شود.

طیب نیا تاکید کرد: امسال احتمالا اقدامات خوبی در بحث افزایش سرمایه بانک کشاورزی انجام خواهد شد و یک سال استثنایی برای این بانک خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]