اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117535580

بیمه آرمان به مشهد رفت

نمایشگاه شهر هوشمند و معرفی محصولات بیمه ای

کد: 13950617117535580

http://goo.gl/ed96vL

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه آرمان با هدف معرفی محصولات و خدمات بیمه ای خود در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در مشهد شرکت کرده است.

محصولات بیمه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، سرپرستی منطقه یک کشوری بیمه آرمان در خراسان با هدف معرفی محصولات و خدمات بیمه ای این موسسه در این نمایشگاه شرکت کرده است.

در این نمایشگاه که با حضور 130 مشارکت‌کننده از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، البرز و فارس برگزار شده است، مسئولان و کارشناسان شعبه مشهد بیمه آرمان به معرفی محصولات و خدمات بیمه ای و ارائه مشاوره به بیمه گذاران خرد و کلان خود پرداخته و به سئوالات مراجعان در زمینه بیمه های بازرگانی پاسخ دادند.

بر اساس این گزارش، مسئولان و مدیران کل دوایر دولتی و غیر دولتی در مشهد همچنین علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی بیمه آرمان از جمله شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بودند و از غرفه ها و بخش های مختلف آن بازدید کردند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند از 12 شهریور در مشهد آغاز به کار کرده و فعالیت آن تا 16 شهریور ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آرمان

اوایل سال 1389 انگیزه تاسیس یک شرکت بیمه خصوصی در ذهن سهامداران اولیه شرکت بیمه آرمان نقش بست. با آغاز هماهنگی های موسسین و سهامداران، زمینه نگارش طرح توجیهی برای تاسیس شرکت بیمه ای متفاوت، مقدمات تشکیل یک شرکت بیمه فعال و پویا با سرمایه 600 میلیارد ریال فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه