برگزاری دومین دوره کارگاه تخصصی تناسب اندام

کد: 13950617117756116

http://goo.gl/l10KBf

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام ویژه بانوان جمعه 19 شهریور ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.

برگزاری دومین دوره کارگاه تخصصی تناسب اندام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: دومین دوره تخصصی کارگاه فیزیک و تناسب اندام ویژه بانوان که شامل 25 امتیاز فدراسیون می باشد 19 شهریور ماه ساعت 8 لغایت 14در محل مجموعه ورزشی انقلاب سالن همایش فارس برگزار می شود.

حمیدرضا آقا علی نژاد و  علیرضا سلیمی اساتید مجرب این دوره از سمینار هستند. در این کارگاه در خصوص قدرت ذهن در پرورش جسم و تناسب اندام و طراحی تمرین برای بانوان آموزش های لازم داده خواهد شد.

ارائه فیش واریزی به مبلغ یک میلیون ریال معادل یک صد هراز تومان به شماره حساب 0106361522005 نزد بانک ملی شعبه نمایشگاه بین المللی بنام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه توسط شرکت کنندگان در روز برگزاری سمینار الزامی است.

جهت حضور در این کارگاه رعایت حجاب اسلامی (پوشیدن مانتو، شلوار و مقنعه) الزامی می باشد و در پایان کارگاه، فدراسیون به تمام شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونی است که رشته‌های پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی و پرس سینه را در ایران تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین سیاست اصلی این فدراسیون استعدادیلبی و گسترش این ورزش اعلام شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش