رافائل سانتونجا، رئیس فدراسیون جهانی IFBB:

ژنتیک و پشتکار قهرمانان ایرانی بی نظیر است

کد: 13950801164576116

https://goo.gl/09oCho

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون جهانی IFBB در مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قهرمانان پرورش اندام ایران با ژنتیک عالی و پشتکار بی نظیرشان از بهترین های بدنسازی جهان هستند.

ژنتیک و پشتکار قهرمانان ایرانی بی نظیر است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رافائل سانتونجا رئیس فدراسیون IFBB در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تقدیر از ناصر پورعلی فرد اظهار کرد: ایران یک کشور بسیار مستعد در ورزش است. یکی از عوامل آن داشتن ژنتیک عالی این کشور و سخت کوشی بی نظیر ورزشکاران آن می باشد.
رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: حمایت های دولت ایران از ورزش باعث پیشرفت این کشور در ورزش شده است. این عوامل باعث شد تا ایران بتواند بین 192 کشور عضو IFBB از قدرت های مطرح و برجسته پرورش اندام جهان باشد.
وی در ادامه گفت: ورزشکاران ایرانی به خوبی از پتانسیل خود بهره میگیرند و این باعث می شود در سطح بالایی از این ورزش قرار بگیرند و هر سال صاحب عنوان قاره ای جهانی شوند که این برای من به عنوان رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام موجب افتخار است که چنین ورزشکارانی در رشته پرورش اندام فعال هستند.
سانتونجا با اشاره به این موضوع که همکاری و حمایت مطلوب وزارت ورزش و جوانان باعث به وجود آمدن این موفقیت ها می شود گفت: هدف فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام ورود به المپیک قاره ای است. سال گذشته المپیک اروپا و در سطح آسیایی مسابقات داخل سالن را برگزار کردیم. جدیداً هم با کمیته المپیک امریکا به توافق رسیدیم که در مسابقات "پان امریکن" پرورش اندام هم جزو رشته های اصلی باشد.
رئیس فدراسیون IFBB ابراز امیدواری کرد که مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس همچون گذشته با کیفیت بالایی برگزار شود و مطمئن هستم با حضور ورزشکاران برجسته ایرانی می توانیم شاهد یک مسابقه خوب باشیم. ایران سال گذشته نشان داد که در بحث سازماندهی یکی از بهترین میزبانان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونی است که رشته‌های پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی و پرس سینه را در ایران تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین سیاست اصلی این فدراسیون استعدادیلبی و گسترش این ورزش اعلام شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش