اسفند ماه برگزار می شود

مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک کشور

کد: 13950917196726116

https://goo.gl/ZNz0Ms

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سه رشته پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون پرورش اندام، جلال نادمی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات تحت عنوان "جام فجر یادواره شهدای مدافعین حرم" در قالب رقابتهای قهرمانی باشگاه های کشور طی روزهای 3 لغایت 6 اسفند ماه برگزار می شود.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید به این موضوع که مدال آوران جهانی و آسیایی همچون سال های گذشته از حضور در این رقابت ها معاف نیستند افزود: کلیه قهرمانان جهانی و آسیایی پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک جهت اخذ مجوز حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی باید در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور شرکت کنند.
وی در خصوص اوزان و شرایط قدی و وزنی این پیکارهای تصریح کرد: اوزان پرورش اندام و شرایط قدی و وزنی فیزیک و بادی کلاسیک بر اساس جدول رقابتهای جهانی 2017 می باشد که متعاقباً اعلام خواهد شد.
نادمی در پایان خاطرنشان کرد: از ورزشکاران فیزیک و بادی کلاسیک و جوانان تست دوپینگ گرفته می شود. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام از ورزشکاران پرورش اندام به صورت رندومی تست گرفته خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونی است که رشته‌های پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی و پرس سینه را در ایران تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین سیاست اصلی این فدراسیون استعدادیلبی و گسترش این ورزش اعلام شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش