جهت گذراندن دوره پیش نیاز دوره مربیگری بین‌المللی درجه یک انجام گرفت

آغاز ثبت نام سمینار بین المللی مربیگری سطح 2

کد: 13950712148066116

https://goo.gl/C8urqK

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام سمینار بین المللی داوری و مربیگری سطح 2 که پیش نیاز دوره مربیگری بین المللی و درجه یک پرورش اندام می باشد از امروز 12 مهر ماه آغاز شد.

آغاز ثبت نام سمینار بین المللی مربیگری سطح دو

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، علاقمندان جهت ثبت نام در سمینار های بین المللی داوری و مربیگری سطح دو می توانند به "سامانه ثبت نام سمینار" واقع در سایت فدراسیون مراجعه نمایند و با اسکن شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک مربیگری و یا داوری و اسکن فیش 500 هزار تومانی برای سمینار داوری و فیش 600 هزار تومانی برای سمینار مربیگری به شماره حساب 0106361522005 بانک ملی شعبه نمایشگاه بین المللی، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

بر اساس این گزارش، سمینار بین المللی داوری سطح 2 چهارسنبه 28 مهر ماه و سمینار بین المللی مربیگری شنبه اول آبان ماه ساعت 8 صبح در محل فرهنگسرای بهمن برگزار می شود و حضور برای عموم بلامانع می باشد. بانوان می توانند فقط در سمینار بین المللی مربیگری سطح 2 شرکت نمایند.

شایان ذکر است، مربیان درجه یک ملی که علاقمند به شرکت در دوره مربیگری بین المللی پرورش هستند ملزم به حضور در هر دو سمینار هستند و داوطلبان شرکت کننده در دوره مربیگری درجه یک ملی ملزم به حضور در یکی از این دو سمینار می باشند.

در پایان به تمام شرکت کنندگان گواهی حضور از طرف فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام IFBB اهدا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونی است که رشته‌های پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی و پرس سینه را در ایران تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین سیاست اصلی این فدراسیون استعدادیلبی و گسترش این ورزش اعلام شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش