پس از افتخار آفرینی در میدان جهانی

قهرمانان فیزیک جهان سه شنبه وارد تهران می شوند

کد: 13950824182896116

https://goo.gl/4wIJj4

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی فیزیک ایران که در اولین حضورش موفق به کسب عنوان قهرمانی فیزیک جهان شد، بامداد فردا سه شنبه 25 آبان ماه وارد تهران می شود.

قهرمانان فیزیک جهان سه شنبه وارد تهران می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ملی پوشان شایسته کشورمان که برای نخستین بار در رقابت های جهانی فیزیک حضور داشتند، موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مقام ششمی در دومین دوره از این رقابت ها شدند و عنوان قهرمانی بخش مردان را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

تیم ملی فیزیک ایران ساعت 40 دقیقه بامداد سه شنبه 25 آبان ماه با سرپرستی جلال نادمی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شوند. امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان و نایب رئیس فدراسیون جهانی به عنوان سر داور در این رقابت ها حضور داشت.

خداداد شفیع پور ملی پوش دسته قدی +178 سانتی متر کشورمان نخستین طلای جهانی رقابت های فیزیک را به نام خود ثبت کرد و حمیدرضا باقری دیگر نماینده ایران در همین دسته قدی مدال نقره جهانی را از آن خود کرد.

همچنین اکبر سرباز ملی پوش دسته قدی 178 سانتی متر مقام ششم را بدست آورد و آرمان آرمان فر در دسته قدی 170 سانتی متر از راه یابی به مرحله نیمه نهایی نیز بازماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران، فدراسیونی است که رشته‌های پرورش‌اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی و پرس سینه را در ایران تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین سیاست اصلی این فدراسیون استعدادیلبی و گسترش این ورزش اعلام شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش