اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117975408

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد

بانک ایرانی سهامدار یک بانک اروپایی

کد: 13950617117975408

http://goo.gl/mMBi2m

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صنعت و معدن به‌دنبال توسعه فعالیت‌های برون مرزی است و سهامدار یک بانک اروپایی به نام «بانک تجاری ایران و اروپا» که مقر آن در اروپا است؛ شد.

افخمی

  به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی  بانک صنعت و معدن علی اشرف‌افخمی، ‌مدیرعامل این بانک گفت: این بانک در پنج ماه گذشته 5/ 5 میلیارد یورو تنها در اروپا جابه‌جا کرده که در گذشته ما باید 10 تا 11 درصد بابت انتقال این پول کارمزد پرداخت می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه الان این رقم به زیر نیم درصد رسیده است، گفت: پرداخت 10 تا 11 درصد کارمزد، هزینه زیادی بود که به کشور تحمیل می‌شد، اما الان صرفه‌جویی زیادی را از این محل به دست آورده‌ایم که این هم از نتایج برجام است.

افخمی ‌با اشاره به گشایش اعتبارات در بخش‌های مختلف بانکی گفت: در بخش بانک‌های اروپایی، گشایش‌هایی انجام شده است؛ از جمله اینکه در آسیای جنوب شرقی از محل سوئیفت 332 میلیون دلار گشایش اعتبار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین محموله با اعتبار 120 میلیون دلار بود که تحویل گرفتیم، تصریح کرد: تا سقف 150 میلیون دلار هم در مرحله‌ بعدی می‌توانیم از این محل تجهیزات مورد نیاز کشور را خریداری کنیم.

افخمی ‌با اشاره به طرح‌هایی که پنج ماه ابتدایی امسال با تامین مالی پروژه‌ها به نتیجه رسیده است، افزود: 30 طرح عملا در پنج ماه امسال به تولید و بهره‌برداری رسید که 13 واحد بزرگ و 17 واحد کوچک و متوسط بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه