اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118405811

در بازدید معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت از درمانگاه ولایت نجف اعلام شد

اعزام 1500پزشک به عتبات دراربعین 95

کد: 13950618118405811

http://goo.gl/vUiDB9

، تهران , (اخبار رسمی): جزئیات اقدامات و برنامه های امدادی هلال احمر برای ارائه خدمات درمانی به زائران در مراسم اربعین 95 تشریح شد.

اعزام 1500پزشک به عتبات دراربعین 95

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، علی حیدری،معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر ایران اربعین امسال نیز متولی عملیات امداد و نجات در ایران و عراق و تامین بهداشت در عراق خواهد بود، گفت: هلال احمر ایران، اربعین امسال در 4 منطقه عماره، شیب، بصره و بدره چهار پایگاه امدادی به همراه تیم امدادی و یک دستگاه آمبولانس، راه اندازی خواهد کرد.وی در همین راستا خبر داد:  پیش بینی شده است 85 تن دارو و یک هزار و 500 نیروی متخصص پزشکی نیز در اربعین امسال به عتبات اعزام شود.
حیدری افزود: به علاوه یک بیمارستان صحرایی در کوت و 6 اتوبوس آمبولانس به ترتیب 2 اتوبوس آمبولانس در حله و در دیوانیه، کربلا، نجف و کوت نیز هر کدام یک اتوبوس آمبولانس مستقر خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه چادرهای امدادی هلال احمر، اربعین امسال بزرگتر و مجهزتر از سال قبل خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر این اساس 6 چادر امدادی نیز در مسیرکربلا به نجف در عون، کاظمین و سامرا استقرار خواهد یافت.
به گفته معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر همچنین 2 چادر امدادی در کربلا، یک درمانگاه ضیوف الرحمن و هدی الوالی و در نجف نیز در صحن حضرت زهرا(س) و ثوره العین خدمات امدادی لازم به زائران را در اربعین امسال ارائه خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]