اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119885589

در لیگ دارت باشگاه های کشور منطقه فارس

تیم میزبان در صدر ایستاد

کد: 13950620119885589

http://goo.gl/tM0MaO

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین دوره لیگ دارت قهرمانی باشگاه های کشور جام خلیج فارس منطقه جنوب در منطقه استان فارس به میزبانی شیراز برگزار شد که با پیشتازی تیم میزبان همراه بود.

تیم میزبان در صدر ایستاد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، کامبیز ایوب زاده رییس کمیته دارت استان فارس در این خصوص گفت: امسال برای اولین بار و پس از روی کار آمدن تیم مدیریت جدید در انجمن دارت کشور ، ایده این بازی ها مطرح شد و مقرر گردید تا کشور به چهار منطقه تقسیم شده و مسابقات به میزبانی تمامی تیم های شرکت کننده به صورت رفت و برگشت در هر منطقه انجام شود.
وی ادامه داد: طی دو روز اخیر نیز شیراز میزبان اولین دوره این مسابقات با شرکت تیم هایی از استان اصفهان، فارس، بوشهر و خوزستان بود که در پایان مرحله اول تیم فارس با کسب 9 امتیاز در صدر گروه ایستاد و تیم های اصفهان با 6 امتیاز و بوشهر با 3 امتیاز و تیم خوزستان بدون کسب امتیازی به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
ایوب زاده در ادامه اظهار داشت: پس از پایان 4 دوره مسابقات رفت و برگشت دو تیم برتر به مسابقات نهایی کشور لیگ قهرمانی باشگاه های کشور راه پیدا خواهند کرد.
رییس کمیته دارت استان فارس در پایان از زحمات و حمایت های انجمن و در راس آنان آقایان آذر پور و شایسته زاد رییس و نایب رییس انجمن دارت و مهدی سلیمی نماینده انجمن در این دوره از مسابقات تشکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش