اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120525408

توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شد

970 میلیارد تومان وام برای صنایع کوچک

کد: 13950620120525408

http://goo.gl/cF80r3

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صنعت و معدن به712 واحد صنعتی کوچک و متوسط 970 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

صنایع

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این بانک  از سال گذشته معاونت بانکداری صنایع کوچک و متوسط را در ساختار خود تعریف کرده و این معاونت از امسال کار خود را توسعه داده به‌طوری‌که به 712 واحد، 970 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است .

با احتساب ضمانتنامه‌های صادر شده، مجموع تسهیلات پرداختی به یک هزار ویکصد میلیارد تومان بالغ می‌شود.

این گزارش ‌با اشاره به طرح‌هایی که پنج ماه ابتدایی امسال با تامین مالی پروژه‌ها به نتیجه رسیده است، افزود: 30 طرح عملا در پنج ماه امسال به تولید و بهره‌برداری رسید که 13 واحد بزرگ و 17 واحد کوچک و متوسط بوده است.

در واحدهای بزرگ 550 میلیون دلار سرمایه‌گذاری انجام شد که این سرمایه‌گذاری از محل منابع مالی بانک بوده است؛ مانند پتروشیمی ‌مهاباد یا نیروگاه کهنوج.

قابل ذکر است که بانک صنعت و معدن به پروژه‌های بزرگ زیرساختی می توان به خطوط راه‌آهن و توسعه شبکه ریلی اشاره کردکه این بانک برای نخستین بار قطار سریع‌السیر را از محل خط اعتباری چین با رقم 8/ 1 میلیارد دلار تامین مالی کرده است که LC آن باز شده و پروژه عملیاتی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه