اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621120926113

توسط دهه پنجاهی ها صورت گرفت

ثبت 1000 خاطره مردمی در «قهرمانان مسجد ما»

کد: 13950621120926113

http://goo.gl/C6AnQd

، مشهد , (اخبار رسمی): یک جشنواره در چهار بخش سرود، تئاتر، فعالیت‌های رسانه ای و ثبت خطرات به فعال حرم مسجد تولید محتوای مردمی می‌پردازد.

ثبت 1000 خاطره مردمی در «قهرمانان مسجد ما»

به گزارش اخبار رسمی ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید سجاد جلینی با بیان این مطلب و با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر فعال کردن ظرفیت مساجد در ثبت خاطرات مردمی و تاریخ شفاهی، گفت: براساس طرح "قهرمانان مسجد ما"، مسجدی‌ها باید فعالان اجتماعی، فرهنگی و نظامی محله خود را در دو دهه با اهمیت 50 و 60 شناسایی کرده و گروه تلگرامی تشکیل داده و ضمن ثبت خاطرات آن‌ها به صورت یادداشت و صوت، برخی از این خاطرات را در شبکه‌های مجازی تلگرام منتشر کنند.
وی ادامه داد: مسجدی‌ها پس‌از آنکه خاطرات ثبت‌شده را به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای انتظار تحویل دادند، برای حضور در این اردو اعلام آمادگی کرده و به همراه سوژه‌های مصاحبه خود امروز در این اردوگاه حضور یافتند.
دبیر جشنواره مسجدی‌ها با بیان اینکه در این اردو علاوه بر فعالان مسجدی، چند نفر مصاحبه‌گر حرفه‌ای به ثبت و ضبط خاطرات دهه 50 و 60 پرداختند افزود: بیش از 600 نفر از مبارزان انقلابی، رزمندگان دفاع مقدس و زنان پشتیبان جنگ به همراه فعالان مسجدی در حوزه ثبت خاطرات در دو نوبت در اردوگاه اردوبهشت حضور یافتند و بیش از هزار خاطره به ثبت رسید.
جلینی ادامه داد: این تعداد خاطراتی است که توسط مسجدی‌ها پیش از برگزاری اردو ثبت ضبط شده است.
وی بیان کرد: در مرحله بعد این خاطرات بررسی‌شده و خاطراتی که در آن زمان و مکان خاطره مشخص‌شده باشد و ضمن شفافیت آغاز و انجام مشخصی داشته باشد، در کتابی تدوین و منتشر خواهد شد.
جشنواره مسجدی‌ها از ابتدای تیر امسال آغازشده و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت. این جشنواره در چهار بخش سرود، تئاتر، فعالیت‌های رسانه ای و ثبت خطرات به فعال حرم مسجد تولید محتوای مردمی می‌پردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه