اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121724889

حاشیه های یک رونمایی

گلگسی نوت 7 امنیت دارد؟

کد: 13950621121724889

https://goo.gl/FGRF5Y

، نیشابور , (اخبار رسمی): هنوز زمانی از انتشار و عرضه آخرین محصول پرچمدار کمپانی سامسونگ نگذشته بود که اخباری مبنی در آتش سوزی دستگاه های سامسونگ نوت 7 در رسانه های اجتماعی منتشرشد.

گلگسی نوت 7 و حاشیه های آن!

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، در تاریخ 29 مرداد گوشی گلگسی نوت 7  به صورت رسمی در جهان عرضه شد و در هفته اول شهریور ماه در ایران قابل خرید بود.در پست مقایسه تست سرعت نوت 7 و آیفون 6 هنوز آیفون 7 به بازار نیامده بود و همه انتظار داشتند آخرین سری محصولات سامسونگ و اپل را باهم مقایسه کنند.هنوز زمانی از انتشار و عرضه آخرین محصول پرچمدار کمپانی سامسونگ نگذشته بود که اخباری مبنی در آتش سوزی دستگاه های سامسونگ نوت 7 در رسانه های اجتماعی پیجید.

کمپانی سامسونگ سریعا موضوع را پیگیری کرد و حتی در طی بیانیه ها و مصاحبه هایی رسما از مردم بابت این اتفاقات ناگوار عذرخواهی کرد و اعلام کرد توسعه دهندگان در تلاش شبانه روزی هستند تا این مشکل را حل کنند.
علت آتش سوزی های پیاپی از سوی شرکت سامسونگ مشکل در باتری نوت 7 گزارش شد.آخرین اخبار مبنی بر سوختگی یک ماشین به همراه نوت 7 بود که نگرانی ها و وحشت زیادی را برای کاربران و دارندگان صاحبان گوشی گلگسی نوت 7 ایجاد کرد. درروز پنج شنبه همواپیمایی آمریکا نیز به مسافران خطوط هوایی با سامسونگ گلکسی نوت 7 هشدار داد  که حتما گوشی تلفن خود را خاموش  کنند و از شارژکردن آن در هنگام پرواز خودداری کنند.

طی بروز پیاپی این اتش سوزی ها کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی هشدار جدی به تمام کاربران نوت 7 در روز جمعه داد و خاطرنشان کرد: دارندگان گوشی های نوت 7 از شارژ کردن گوشی خود جلوگیری کنند.

همچنین کمپانی سامسونگ به همراه تیم تحقیقی  CPSP در حال بررسی مشکل و رفع آن در سری های جدید نوت 7 هستند.

پیشنهاد جدید سامسونگ به دارندگان نوت 7:
در امریکا به صاحبان نوت 7 که نگران وضعیت گوشی خود هستند این موارد را پیشنهاد داده است:
1- تبادل دستگاه در حال حاضر گلکسی Note7 با Galaxy Note7 جدید (در انتظار تایید CPSC).
2-تبادل گوشی نوت 7  با سامسونگ j7  یا گلگسی اس 7 و پرداخت قیمتی که مابین تفاوت است.
علاوه بر این، شرکت کنندگان در این برنامه  در  آمریکا یک کارت 25 $ را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. همچنین وب سایتی راه اندازی شده تا پاسخگوی مشکلات کاربران باشد.

در بخشی از سایت به سوالات متداول کاربران پاسخ داده شده است.برای نمونه:

 آیا  استفاده از نوت 7 را  که سالم است،ادامه دهم؟پاسخ جالب سامسونگ:آنجا که ایمنی و سلامتی شما  در درجه اول دغدغه  ماست،ما از شما می خواهیم  تا گوشی نوت 7  خود را  با محصول دیگر سامسونگ همچون S7  مبادله کنید  و منتظر محصول تایید شده نوت 7 بمانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]