اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122236101

«رویای رنگ‌ها» در نگارخانه پردیسان

کد: 13950621122236101

http://goo.gl/3Wzcgr

، تهران , (اخبار رسمی): نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای دیدنی از آثار فاطمه اصغری از هنرمندان جوان کشورمان را به نمایش گذاشته است.

«رویای رنگ‌ها» در نگارخانه پردیسان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط‌ عمومی فرهنگ‌سرای فردوس، نمایشگاه نقاشی با آبرنگ رویای رنگ‌ها سه‌شنبه 16 شهریورماه گشایش یافت و تا بیست و پنجم همین ماه از ساعت 9 تا 17 پذیرای عموم هنردوستان است.

در این نمایشگاه 18 تابلوی نقاشی با موضوع طبیعت با تکنیک آبرنگ به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

در معرفی این هنرمند جوان می‌توان گفت؛ فاطمه اصغری متولد سال 1363 فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کشاورزی است، وی هنر نقاشی را نزد استاد قاسم علی‌اکبر فرا گرفته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند به گالری 2 نگارخانه پردیسان واقع  در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44000203 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی