اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122276063

محصول زیست محیطی «مانیز» برای مبارزه با قاتلان خاموش وارد بازار شد

توزیع کیف به جای پلاستیک در فروشگاه ها

کد: 13950621122276063

http://goo.gl/xEqUgQ

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور فرهنگ سازی کاهش استفاده از پلاستیک در خریدهای روزانه و اشتغالزایی کیف های طراحی شده از طریق فروشگاه ها در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

استند نگهدارنده کیف های مانیز با جنس متقال و ابعاد 40 در 50 با کفی 15 در فروشگا های سبز مانیز

به گزارش روابط عمومی موسسه غیر انتفاعی افق بخش سوم، این موسسه با هدف ایجاد افق جدید کارآفرینی اجتماعی در بخش سوم ( بخش اجتماعی )، فعالیت رسمی خود را از سال 94 آغاز کرده است.

در این راستا، پروژه کارآفرینانه اجتماعی به نام "مانیز" با شعار "ما نیز مردمی هستیم" طراحی شد. در فاز اول،  کیسه های پارچه ای سفارشی برای شرکت های مسئولیت پذیر اجتماعی تولید می شد و در فاز دوم، کیف های پارچه ای مانیز با هدف فرهنگسازی، به عنوان کالایی اجتماعی و زیست محیطی از طریق خرده فروشی های علاقمند در دسترس شهروندان آگاه قرار گرفت.

در این پروژه، با کمک هنرمندان و متخصصان کیف هایی جذاب و خواستنی طراحی و  توسط گروه های حاشیه ای ( زنان سرپرست خانواده، معتادین بهبود یافته، معلولین)، تولید می شود و از طریق خرده فروشان علاقمند به مشارکت در "طرح فروشگاه های سبز مانیز" در دسترس شهروندان قرار می گیرد. تا کنون 250 فروشگاه در تهران در مناطق 2 و 5 و 90 نقطه در کرج، 10 نقطه در شیراز، 10 نقطه در گرگان و 10 نقطه در بجنورد و اهواز به طرح فروشگاه های سبز مانیز پیوسته اند 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه غیرانتفاعی بخش سوم

موسسه غیر انتفاعی افق بخش سوم با هدف کارآفرینی اجتماعی از سال 94 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. با هدف اشتغالزایی گروه های حاشیه ای و کاهش آلودگی های محیط زیستی کیف های پارچه ای "مانیز " را با شعار ما نیز مردمی هستیم به بازار ارائه می دهد. ارائه راه حل های خلاقانه برای حل مسائل اجتماعی و زیست محیطی در اولویت اهداف این موسسه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست