اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712147716063

افق بخش سوم در جام خبرنگار 2 ارائه داد

کیف های سبز "مانیز"در دستان اصحاب رسانه

کد: 13950712147716063

https://goo.gl/MxPl8b

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه غیر انتفاعی "افق بخش سوم" با حضور در رویداد تفریحی- ورزشی "جام خبرنگار2" به تمامی خبرنگاران شرکت کننده در مسابقات کیف های سبز دوستدار محیط زیست "مانیز" را اهدا کرد.

کیف های سبز "مانیز"در دستان اصحاب رسانه

این موسسه با اهدا کیف های سبز "مانیز" که در سیستم تولید عادلانه توسط زنان سرپرست خانواده تولید شده اند؛ اصحاب رسانه را به مشارکت بیشتر در فرهنگسازی زیست محیطی دعوت کرد.

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه غیر انتفاعی "افق بخش سوم" این موسسه، با حضور در مسابقات جام خبرنگار 2  دغدغه‌های اجتماعی و محیط زیستی‌اش را با اصحاب رسانه مطرح کرد و با اهدا کیف های سبز "مانیز" که در سیستم تولید عادلانه توسط زنان سرپرست خانواده تولید شده اند؛ اصحاب رسانه را به مشارکت بیشتر در فرهنگسازی  زیست محیطی دعوت کرد.

گفتنی است «مانیز» محصول اجتماعی است برای حفاظت از طبیعت و حمایت از اشتغال گروه های حاشیه ای.  کیف های پارچه ای مانیز جایگزین پلاستیک در خرید های روزانه بوده و از طریق خرده فروشی ها (نانوایی، سوپر و میوه فروشی و...) در اختیار شهروندان آگاه قرار می گیرد. تولید این کیف ها در کارگاه های تجهیز شده با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی گروه های حاشیه ای (زنان، معتادان بهبود یافته، معلولان) انجام می شود.

با تاکید بر اهداف ذکر شده، موسسه غیر انتفاعی "افق بخش سوم"  با مد نظر قرار دادن حضور گسترده خبرنگاران و نمایندگان رسانه های مکتوب و مجازی از سراسر کشورمان، کیف سبز "مانیز" را به منظور معرفی موسسه و برداشتن قدمی مثبت در جهت حفاظت از محیط زیست به خبرنگاران اهدا کرد.

قابل ذکر است رویداد تفریحی – ورزشی جام خبرنگار2 هشتم مهرماه با مشارکت اخبار رسمی و باشگاه تیراندازی انقلاب برگزار شد و حدود 300 نماینده از اصحاب رسانه در 4 رشته ورزشی بولینگ، بیلیارد، تیراندازی با کمان و تیراندازی با تپانچه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه غیرانتفاعی بخش سوم

موسسه غیر انتفاعی افق بخش سوم با هدف کارآفرینی اجتماعی از سال 94 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. با هدف اشتغالزایی گروه های حاشیه ای و کاهش آلودگی های محیط زیستی کیف های پارچه ای "مانیز " را با شعار ما نیز مردمی هستیم به بازار ارائه می دهد. ارائه راه حل های خلاقانه برای حل مسائل اجتماعی و زیست محیطی در اولویت اهداف این موسسه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

محیط زیست | مسابقه و فراخوان