اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147216063

سفیر مانیز سفر خود را آغاز کرد

رکابزنی از موزه صلح تهران تا موزه صلح عراق

کد: 13950711147216063

https://goo.gl/wZTCb8

، تهران , (اخبار رسمی): مسعود نیکو از موزه صلح تهران تا موزه صلح حلبچه را رکاب می زند تا پیام مانیز " هنوز در جنگیم، نه با دیگری، با خودمان؛ هنوز کشته می دهیم، نه با گلوله، با پلاستیک! کیف های پارچه ای سفید خود را به نشانه صلح بالا بگیرید"را به همگان برساند.

مسعود نیکو دوچرخه سوار سفیر مانیز در رکابزنی خود در شهر همدان

" هنوز در جنگیم، نه با دیگری، با خودمان؛ هنوز کشته می دهیم، نه با گلوله، با پلاستیک! کیف های پارچه ای سفید خود را به نشانه صلح بالا بگیرید".

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه غیر انتفاعی افق بخش سوم، مسعود نیکو به عنوان سفیر پروژه محیط زیستی- اشتغالزایی مانیز از موزه صلح تهران تا موزه صلح حلبچه رکاب می زند.

نیکو  از روز 30 شهریور به مناسبت روز جهانی صلح  سفر خود را آغاز کرده است. این سفر در جهت ترویج  اهداف محیط زیستی پروژه مانیز صورت می گیرد. مسعود نیکو، هنرمند و دوچرخه سوار ایرانی، در مسیر سفر 40 روزه خود، با ورزشکاران، شهروندان، فعالان محیط زیستی و کنشگران اجتماعی شهرهای مسیر از مانیز خواهد گفت و از آنها خواهد خواست در شهر خود به مانیز بپیوندند تا از جنگی که با خودمان و بر علیه سلامتی خود و نسل آینده راه انداخته ایم عملا دوری کنیم.

مسعود نیکو به مردم این واقعیت تلخ را گوشزد می کند که سالانه به اندازه تنب کوچک خاک سرزمین ما به خاطر فرسایش ازدست می رود و یکی از علل عمده فرسایش، زباله های پلاستیکی هستند.

وی در سفر خود به عراق یادآوری می کند خاکی که در جنگ ایران و عراق برای حفظ هر وجب آن خون ها دادیم را در سکوت و بدون سرو صدای جنگ و خمپاره از دست می دهیم. شهیدان این جنگ هم خودمان و نسل های آینده اند که با انواع بیماری ها و سونامی سرطان ها کشته می شوند.

تاکید می شود که "مانیز " محصولی اجتماعی است که در این جنگ می تواند از ما دفاع کند. پرویه مانیز هم از نگاه به دولت برای حل بحران های اجتماعی و هم از غبطه خوردن به کشورهای پیشرفته فاصله گرفته و می خواهد بگوید " ما نیز مردمی هستیم" که می توانیم با تکیه بر آگاهی مردم و شهروندان درگیر در بخش خصوصی جلوی مصرف بی رویه پلاستیک را در کشور خود بگیریم و کاری درست کنیم و با جایگزینی کیسه های پارچه ای ارزان و جذاب به جای کیسه های پلاستیکی به خاتمه ی این جنگ کمک کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه غیرانتفاعی بخش سوم

موسسه غیر انتفاعی افق بخش سوم با هدف کارآفرینی اجتماعی از سال 94 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. با هدف اشتغالزایی گروه های حاشیه ای و کاهش آلودگی های محیط زیستی کیف های پارچه ای "مانیز " را با شعار ما نیز مردمی هستیم به بازار ارائه می دهد. ارائه راه حل های خلاقانه برای حل مسائل اجتماعی و زیست محیطی در اولویت اهداف این موسسه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]