اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122375406

افزایش ذخیره گندم با عاملیت بانک کشاورزی

کد: 13950621122375406

http://goo.gl/QwFqc1

، تهران , (اخبار رسمی): عاملیت بانک کشاورزی در پروژه خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان، امسال و برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب موجودی به‌طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته و برای 700 روز کافی رسیده است.

ذخیره گندم

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، با استفاده از سامانه الکترونیکی بانک کشاورزی تا این تاریخ 11.4 میلیون تن گندم در قالب یک میلیون و 736 هزار محموله به ارزش 145 هزار میلیارد ریال خریداری شده و ذخایر گندم کشوردر سیلوها  بیش از 14  میلیون تن اعلام شده است.

بر اساس این گزارش ، بانک کشاورزی تا این تاریخ  بیش از نیمی از مطالبات کشاورزان بالغ بر 73 هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده است و برای تسویه الباقی بدهی، هماهنگی های لازم با دولت انجام شده است.

شایان ذکر است رسیدن به خودکفایی در زمینه تولید گندم یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی و از جمله دست آوردهای دولت تدبیر و امید است که با عاملیت بانک کشاورزی و تلاش گندمکاران کشور محقق شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]