اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950622122560042

نعمت زاده اعلام کرد

تحقق 96 درصدی برنامه تولید خودرو

کد: 13950622122560042

http://goo.gl/PAESlJ

، تهران , (اخبار رسمی): ​509 هزار دستگاه انواع خودرو تا 15 شهریور ماه امسال تولید شد و با این میزان تولید ، 96 درصد تولیدات پیش بینی شده در برنامه صنعت خودرو تحقق یافت.

تحقق 96 درصدی برنامه تولید خودرو

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت  در چهل و سومین جلسه شورای سیاست گذاری و نظارت بر صنعت خودرو گفت: لزوم  نهایی کردن دستوالعملهای مربوط به استاندارد خودرو در 2 ماه و نیم آینده  توسط شرکت های خودروسازی، انجمن های تخصصی،  سازمان استاندارد،و مدیران مربوط وزارتخانه  ضروری است.

وی در خصوص  توسعه امکانات تجهیزات آزمایشگاهی تست خودرو و لزوم ارایه گزارش هفتگی از سوی متولیان این بخش گفت : برای رفع موانع موجود و تامین تجهیزات و نصب و راه اندازی آنها پیگیری لازم انجام شود وبرای تست ها و آزمونها نیز با دقت کامل اقدام شود.

نعمت زاده با بیان اینکه برای حذف خودروهای با پلت فرم قدیمی از چرخه تولید برنامه ریزی مشخصی تدوین شود و برنامه زمانبندی برای توسعه محصول و خودروهای جدید در پلت فرمهای جدید ارائه گردد افزود: اگر می شود پس از مراجعه مشتری به تعمیر گاه خودرو را اصلاح کنیم پس قادر هستیم همین کار را از ابتدا درست انجام دهیم پس باید تلاش شود هیچ خودروی معیوبی تحویل مشتری نشود و ارائه کیفیت خوب به مردم بهترین تبلیغ برای صنعت خودرو است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت  به لزوم رفع اشکالات کیفی تولید خودرو در شرکت های خودروسازی اشاره و تصریح کرد: باید برنامه کوتاه مدت و ضربتی برای رضایت مشتریان تدوین شود و بر اجرای این برنامه نیز نظارت دقیق داشته باشیم.

وی تاکید کرد در خدمات پس از فروش از نیروهای کارآمد و با تجربه و دقیق استفاده شود، هم چنین در آموزش و توسعه منابع انسانی و  در حوزه خدمات پس از فروش و بازنگری نحوه خدمات رسانی و از نمونه های موفق جهانی الگو برداری شود.

سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو درباره گزارش سازمان استاندارد در این نشست، اظهار داشت: هماهنگ کردن استانداردهای داخلی با استانداردهای اروپایی، اجرای استاندارد های 81 گانه اتحادیه اروپا ( استانداردهای ایمنی و کیفی) مورد تاکید قرار گرفت  واعلام نمود ، برای عملیاتی شدن و اجرای استانداردها ی مربوطه  هماهنگی بین بخش های مختلف  ضرورت دارد.

ساسان قربانی گفت: در گزارش خدمات پس از فروش  آخرین وضعیت خدمات پس از فروش صنعت خودرو توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز ارائه شد.

وی گفت: در این گزارش که حاصل ارزیابی از 39  شرکت تولیدکننده و واردکننده خودرو بود ، ارزیابی میدانی 2404 نمایندگی مجاز درسراسر کشور و نظرسنجی از بیش از یک میلیون مشتری مراجعه کننده به نمایندگی های مجاز و بررسی سوابق و تخصص نزدیک 23 هزار نفر از پرسنل نمایندگی ها تدوین شده بود.

و نتایج ارزیابی در قالب پنج شاخص اصلی شامل رضایت مشتریان ، ارزیابی شرکتهای عرضه کننده ، ارزیابی نمایندگی های مجاز ، کارایی نمایندگی ها و رضایت مدیران نمایندگی ها از عملکرد عرضه کنندگان ارائه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار