اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122835759

افتتاح فروشگاه شهروند جنت آباد

کد: 13950623122835759

http://goo.gl/95SJOZ

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه شهروند جنت آباد همزمان با دهه ولایت افتتاح خواهد شد.

افتتاح فروشگاه شهروند جنت آباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت خدماتی کالای شهروند، این شرکت  در راستای هفته ولایت و افزایش فروشگاه ها خدمات رسانی بیشتر به   مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند  ، فروشگاه جنت آباد  روز سه شنبه 23 شهریور ماه افتتاح و  شروع به کار خواهد کرد.

همچنین در راستای  توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، فروشگاه شهروند دیواری در تهران راه‌اندازی شده است.

همزمان با گسترش فروشگاه‌های دیواری فروشگاه‌‌های مجازی نیز توسعه پیدا می‌کند. فروشگاه‌های دیواری شهروند در تمام نقاط گسترش پیدا می‌کند، وبا این کار تأمین کالای مورد نیاز شهروندان تسهیل می‌شود.

 کالاهایی که به صورت مجازی به فروش می‌رسد ظرف دو ساعت تحویل داده می‌شود.

 در فاز اول مواد غذایی،‌بهداشتی، نظافت و شست‌وشو در فاز دوم لوازم‌التحریر و در فاز سوم لوازم منزل به صورت مجازی به فروش می‌رسد.

 تا پایان سال سایت فروش مجازی تکمیل شده و تمامی اجناس از روی سایت خریداری می‌شود.

جایگزین کیسه‌های تجزیه‌پذیر به جای کیسه‌های پلاستیکی، حذف ظروف پلاستیکی و جایگزینی ظروف تجزیه‌پذیری کالا، الزام تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه‌ها، ظروف و محصولات یکبار مصرف پلاستیکی، عرضه شوینده‌ها و پوشاک سازگار با محیط زیست از جمله اقدامات صورت گرفته در فروشگاه‌هاست.

تأسیس و فعالیت کارگاه‌های بسته‌بندی فرآورده‌های دامی در فروشگاه‌ها و عرضه فرآورده‌های گوشتی از دیگر اقدامات در فروشگاه های شهروند است و نمونه‌برداری‌های ادواری و مستمر کالاهای در حال عرضه در آزمایشگاه‌ها مورد تأیید قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدماتی کالای شهروند

سال تاسیس شرکت خدماتی کالای شهروند: 1373 اولین فروشگاه: شهروند بیهقی واقع در میدان آرژانتین موضوع فعالیت: ارائه و تأمین خدمات کالا و مایحتاج شهروندان حوزه فعالیت: تهران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه